|
کدخبر: 163223

افزایش ۱۱۹ درصدی فروش هرمز در سال ۱۳۹۹

گزارش منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ شرکت فولاد هرمزگان جنوب با نماد هرمز منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش این شرکت در مقایسه با سال ۹۸ به میزان ۱۱۹ درصد رشد کرده است.

معدن افزایش ۱۱۹ درصدی فروش هرمز در سال ۱۳۹۹

میزان فروش انجام شده شرکت فولاد هرمزگان در اسفند ۹۹ برابر با ۲۵۶۱۳۸۴۰ میلیون ریال بوده است که بخش عمده آن از فروش اسلب به میزان ۱۹۲ هزار و ۷۲۶ تن و به ارزش ۲۵۶۱۲۷۰۸ میلیون ریال بدست آمده و مابقی از فروش سایر محصولات این شرکت فولادی حاصل شده است.

با نگاهی بر عملکرد شرکت فولاد هرمزگان در ۱۱ ماهه سال ۹۹ مشاهده می کنیم که فولاد هرمزگان توانسته در این مدت فروشی برابر با ۱۰۸۷۹۷۳۶۹ میلیون ریال داشته باشد که تمام آن از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل گشته است.

در مجموع می‌توان گفت، شرکت فولاد هرمزگان از ابتدای سال مالی ۹۹ تا انتهای اسفند ماه، توانسته است درآمد ۱۳۴۴۱۱۲۰۹ میلیون ریالی داشته باشد که این عدد در مقایسه با فروش صورت گرفته در سال ۹۸ که به میزان ۶۱۱۰۵۹۱۰ میلیون ریال بوده، با رشد ۱۲۰درصدی همراه شود.

گفتنی است شرکت فولاد هرمزگان در ۱۲ ماهه سال ۹۹ توانسته است به میزان یک میلیون و ۵۲۱ هزار و ۴۲۵ تن اسلب تولید کرده و از این میزان یک میلیون و ۴۵۷ هزار و ۶۴۷ تن را به فروش برساند. همچنین سایر محصولات تولیدی توسط این شرکت به میزان ۲۰۰ هزار و ۸۱۷ تن بوده و از این مقدار ۳۰ هزار و ۲۵۲ تن آن به فروش رفته است.

موضوع: گزارش فعالیت ماهانه ۱ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰

درآمد ماهیانه شرکت در اسفند ماه امسال ۲۵۶۱ میلیارد تومان بوده است که نسبت به بهمن ماه ۹۹ افزایش ۵۹% داشته است.

مقایسه فروش شرکت در اسفند ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می دهد میزان درآمد شرکت ۳۰۵% افزایش یافته است.

درامد اسفند ماه شرکت ۱۲۸% بیشتر از متوسط فروش سال ۹۹ بوده است

تمامی درامد شرکت از طریق فروش داخلی بوده است.

شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند ماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۱۳۴۴۱ میلیارد فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ رشد ۱۱۹% داشته است.

ارسال نظر