|
کدخبر: 142166

پیام مدیرعامل گل گهر به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به مناسبت ۲۶ آذر ماه روز ملی حمل‌ونقل پیامی صادر کرد.

معدن پیام مدیرعامل گل گهر  به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل

۲۶ آذرماه یادآور فداکاری، ایثار و تلاش شبانه روزی فعالان عزیز حوزه حمل‌ونقل کشورمان و لبیک به پیام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد که در بحبوحه جنگ تحمیلی با بسیج عمومی و از خودگذشتگی توانستند صحنه‌های کم نظیری را به ثبت برسانند و این روز را در تاریخ کشور و در یادها ماندگار سازند. این روز، فرصت مناسبی است تا با یادآوری جایگاه مهم عرصه حمل‌ونقل در توسعه اقتصادی کشور، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده فعالان عزیز حوزه حمل‌ونقل و همکاران شرکت گل گهر در این بخش تقدیر و تشکر به عمل آید.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های صنعتی و معدنی و یکی از نقش آفرینان مهم صنعت فولاد کشور با دارابودن سیستم حمل‌ونقل پیشرفته و پایدار و وجود سه مشخصه مهم و اساسی شامل مالکیت کالا (تولید انواع مواد معدنی)، ناوگان ریلی و ناوگان جاده‌ای و همچنین پرسنل مجرب و کارآزموده و سیستم‌های پیشرفته برنامه‌ریزی حمل‌ونقل، نقش مهمی در صنعت حمل‌ونقل کشور دارد. از زمان شیوع بیماری کروناتا به امروز، حتی در ماههای اسفند و فروردین که شرایط ماسخت بود، کامیون داران و فعالان بخش ریلی با همه وجود آمدند و برای کشور تلاش کردند و نگذاشتند باری در معادن و کارخانه‌ها در انبار بماند.

بدون شک بسیاری از افتخارات و دستاوردهایی که تاکنون در منطقه گل گهر به‌دست آمده، بخشی از آن نتیجه همت و تلاش فعالان عرصه حمل‌ونقل در شرکت گل گهر می‌باشد.لذا بر خود لازم میدانم که ضمن خسته نباشید و خداقوت به این عزیزان و رانندگان گرامی، روز ملی حمل‌ونقل را خدمت تمامی دست اندرکاران حوزه حمل‌ونقل در شرکت گل گهر تبریک عرض نمایم.

جمشید ملارحمان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها