|
کدخبر: 137951

فولاد مبارکه در پی رکوردهای متوالی

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه از دو دستاورد مهم در سال جهش تولید خبر داد.

معدن فولاد مبارکه در پی رکوردهای متوالی

رکورد تولید ماهانه تختال و تولید فولاد با سیکل گاززدایی تحت خلأ شکسته شد

غلامـــرضا سلیمی، مدیر ناحیــۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، با اعلام این خبر گفت: غیورمردان ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در آبان‌ماه با تولید بیش از 625 هزار تن تختال و کمترین میزان ضایعات، برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت فولاد مبارکه افزودند.

تولیـــد تختـــال در این ناحیـــه در مهرماه نیز از 617 هزار تن فراتر رفته بود و به این ترتیب رکورد تولید در ماه‌های سی‌روزه در دو ماه متوالی جابه‌جا گردید. این در حالی است که بیشترین میزان تولید در ماه‌های سی‌روزه نیمۀ دوم سال مربوط به آذرماه سال 96 و به میزان 581 هزار تن بوده است که 7.6 درصد رشد داشته است. این موفقیت در ادامۀ موفقیت ماه‌های قبل و ثبت رکورد 639 هزار تن تختال در شهریورماه (طی 31 روز) حاصل شده است.

مدیر ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم تأکید کرد: افزایش چشمگیر تولید که ورای ظرفیت اسمی این ناحیه است به‌حق یک جهش در تولید محسوب می‌شود که با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌ها و شیوع بیماری کووید 19 به دست آمده و از  ارزش زیادی برخوردار است. همچنین در آبان‌ماه رکورد تولید فولاد با سیکل گاززدایی تحت خلأ در واحد RH با تولید 78 هزار و 800 تن تختال شکسته شد که با توجه به اهمیت محصولات تولیدی در این واحد که عموما در صنایع نفت و گاز و خودروسازی استفاده می‌شود، بسیار درخور توجه است.

غلامرضا سلیمی در پایان افزایش تولید در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم را حاصل همت و تلاش بی‌نظیر نیروهای متخصص و سخت‌کوش ناحیه و مدیریت صحیح منابع و فرایندها دانست و بر نقش همۀ واحدهای پشتیبانی‌کننده در این دستاورد تأکید کرد.

منبع: روابط عمومی فولاد مبارکه

ارسال نظر