|
کدخبر: 132997

ذوب آهن اصفهان رکورد فروش ماهانه را شکست

رکوردزنی فروش ماهانه محصولات ذوب آهن اصفهان دنیای معدن - در مهر سال جهش، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در فروش ماهانه محصولات فولادی خود رکورد زد.

معدن ذوب آهن اصفهان رکورد فروش ماهانه را شکست

بنابراعلام روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، مادر صنعت فولاد ایران در مهرماه امسال معادل هزار و ۸۵۵ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رساند که در مقایسه با دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۲۷ درصدی افزایش یافته و درآمد فروش مهرماه ذوب آهن، بالاترین درآمد فروش ماهانه در تاریخ این شرکت است.

همچنین در مهرماه نرخ فروش تیرآهن در مقایسه با ماه قبل ۳۰ درصد و نرخ فروش میلگرد هم دو درصد رشد داشته و نماد ذوب در نیمه نخست امسال با افزایش ۲۲ درصدی به ازای هر سهم ۸۹ ریال سود خالص محقق شده است.

شرکت ذوب آهن اصفهان در هفت ماهه امسال توانست ۹ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان از فروش محصولات خود درآمد کسب کند که از این میزان درآمد هزار و ۸۵۵ میلیارد تومان آن مربوط به مهر ماه است.

بر این اساس درآمد فروش شرکت ذوب آهن اصفهان در هفت ماه امسال ۵۷ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل از آن است، همچنین این شرکت افزایش تولید و فروش ریل آهن را در دستور کار قرار داده است.

ذوب آهن اصفهان در هفت ماه نخست امسال، ۸۷ درصد از مجموع فروش سال گذشته را پوشش داده است.

تولید محصولات فولادی شرکت ذوب آهن اصفهان در نیمه نخست امسال طبق برنامه پیش رفته است بر همین مبنا تا پایان امسال بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن انواع شمش فولاد، تیرآهن، میلگرد و کلاف صادرات شود.

ذوب آهن اصفهان برای افزایش تولید با چالش تامین مواد اولیه مواجه است که البته با حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت این مشکل تا حدودی رفع شده و در تامین زغال سنگ نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

منبع: روابط عمومی ذوب آهن اصفهان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها