|
کدخبر: 119855

توسعه مهم‌ترین اولویت گهرزمین

ظهر امروز دکتر میرزایی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در دیدار با سرپرست فرمانداری اظهارکرد: تمام هم‌ و غم من بحث توسعه است و به عنوان اولویت اصلی در این شرکت مطرح خواهد بود و سعی خواهد شد با جدیت تمام در این‌ مسیر گام برداریم.

معدن توسعه مهم‌ترین اولویت گهرزمین

وی ادامه‌داد: با توجه به‌ اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی‌ای که‌ بر دوش شرکت قرار دارد در این خصوص حساسیت ویژه‌ای خواهیم داشت.

دکتر میرزایی افزود: خیلی از جوانان تحصیل کرده‌ای که امروز خانه نشین هستند به‌ نوعی معضل اصلی خانواده هایشان محسوب می‌شوند تلاش داریم در گهرزمین بتوانیم شرایط را به‌گونه‌ای به پیش ببریم تا زمینه اشتغال مناسبی برای نسل جوان و تحصیلکرده فراهم‌اید که در این مسیر نیاز به‌ همکاری و همراهی ویژه مسئولان داریم.

بهاءالدینی، سرپرست فرمانداری سیرجان نیز با تبریک به مهندس میرزایی مدیرعامل جدید شرکت صنعتی و معدنی گهرزمین گفت: انتصاب شایسته جنابعالی روزنه امیدی ایجاد کرده و امیدواریم در مسیر پیش رو موفق باشید.

وی ادامه داد: توجه ویژه مدیرعامل جدید گهرزمین در اولویت کاری به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی قابل تقدیر است که در همین راستا امیدوارم باحضور مدیرعامل جدید گهرزمین مفاد تفاهمنامه منعقد شده مبنی بر حمایت مالی شرکت گهرزمین در توسعه زیرساخت‌های دانشکده علوم پزشکی به‌صورت جدی اجرا گردد.

سرپرست فرمانداری در ادامه تاکیدکرد: انتظار مردم از شرکت‌های معدنی و صنعی بیشتر از این است چون شهر سیرجان شهر در حوزه‌های اقتصادی، مسکن و زمین شهر گرانی شده است و یکی از دلایل آن شرکت‌های معدنی و صنعتی است از طرف دیگر ما تلاش کردیم در بحث همکاری با شرکت‌ها اگر مشکلی داشته باشند برطرف کنیم؛چون خیلی از مردم شهرستان در این شرکت‌ها مشغول به کار هستند و امرار معاش می‌کنند.

منبع: معدن۲۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها