|
کدخبر: 251226

این راننده را معرفی کنید هزار دلار جایزه بگیرید! + فیلم

ویدئوهای منتشر شده از حرکت نمایشی انجام شده توسط راننده‌ی تسلا مدل S، بازتابی گسترده در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

فیلم

پلیس لس‌آنجلس به دنبال فرد یا افرادی است که پرش تسلا مدل S در خیابان را انجام داده‌اند. این نهاد برای کسب اطلاعات و دستگیری خاطیان، هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

در جریان حادثه بنابر اظهارات پلیس، شب گذشته تسلا مدل S ساخت ۲۰۱۸ پس از پرواز بر فراز خیابان، به دو خودرو پارک‌شده نیز خسارت جدی وارد کرد و راننده بدون آسیب جسمی از محل گریخت. فرد خاطی به صورت ناشناس از چند یوتیوبر و اشخاص فعال در گروه‌های دوست‌دار تسلا خواسته بود برای تماشا و بازتاب حرکت نمایشی به این محل بیایند.

پیش‌تر، دیوید دوبریک (David Dobrik) از همین خیابان برای پرش با تسلا مدل X استفاده کرده بود؛ اما با سرعت کمتر و بدون ایجاد خطر جدی برای دیگر شهروندان.

در جریان پرش و فرود با تسلا مدل S در لس‌آنجلس، کسی آسیب ندید؛ اما پلیس به دلیل خطر ایجاد شده برای شهروندان و احتمال مرگ برای افراد مختلف، به دنبال دستگیری فرد خاطی است. خودروی استفاده شده برای این ماجراجویی از یک شهروند عادی کرایه شده و مالک، تحت بازجویی قرار گرفته است؛ اما هنوز اطلاعات هویتی مجرم مشخص نیست. احتمالا در ازای کرایه، پول نقد یا اشیاء گران‌بها به عنوان ودیعه گذاشته شده باشد.

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها