|
کدخبر: 320159

لیگ برتر / نقل و انتقالات / باشگاه مس / باشگاه پرسپولیس

حرف های جدید بازیکن مد نظر پرسپولیس / از بچگی عاشق این تیم بودم!

حالا در فاصله چند روز تا شروع دوباره لیگ برتر، محرم نویدکیا تاکید کرده که این بازیکن حق جدایی را در هر صورت ندارد.

فوتبال حرف های جدید بازیکن مد نظر پرسپولیس / از بچگی عاشق این تیم بودم!

محمد خدا بنده لو بازیکن تیم مس بعد از مخالفت مسئولان با جدایی وی، این روزها در تمرینات مس حاضر نمی‌شود تا روزهای جنجالی را سپری کند.

این در حالی است که این بازیکن با پرسپولیس به توافق شخصی هم رسید و در شرایطی که همه او را پرسپولیسی می‌دانستند، شرایطش ناگهان تغییر کرد.

حالا در فاصله چند روز تا شروع دوباره لیگ برتر، محرم نویدکیا تاکید کرده که این بازیکن حق جدایی را در هر صورت ندارد.

شرایط ماندن در مس را ندارم 

محمد خدابنده‌لو در ابتدا درباره آخرین شرایط خود و علت غیبت در تمرینات مس رفسنجان اظهار کرد: من در آغاز تعطیلات نیم‌فصل به مسئولان باشگاه اعلام کرده بودم که شرایط ماندن در مس را ندارم و از آنها خواستم که رضایت‌نامه‌ام را صادر کنند.

دلایل زیادی برای جدایی دارم

وی افزود: در نیم‌فصل اول هم ۱۵ بازی برای تیم انجام دادم و سعی کردم برای تیمم مفید باشم. اما به دلایلی نمی‌توانم در مس به کارم ادامه دهم و درخواست جدایی دادم.

به نویدکیا گفتم نمیتوانم بمانم

او ادامه داد: من چه در زمانی که آقای ساکت الهامی سرمربی بودند و چه الان که آقای نویدکیا آمده‌اند درخواستم را محترمانه مطرح کردم. به آقا محرم هم گفتم که متاسفانه نمی‌توانم در مس بمانم و خواستم که با جدایی‌ام موافقت کنند.

همه می‌دانند طرفدار کدام تیمم

خدابنده‌لو در پاسخ به این سوال که مقصدش کدام تیم خواهد بود گفت: همه می‌دانند که از بچگی عاشق چه‌ تیمی بوده‌ام. آقای درویش هم در این مدت خیلی تلاش کرده تا بتواند رضایت‌نامه‌ام را از باشگاه مس بگیرد با این حال دوستان هنوز موافقت نکرده‌اند. فکر می‌کنم در حقم کم‌لطفی کرده‌اند وگرنه می‌شد خیلی راحت‌تر این انتقال انجام شود. از هواداران خونگرم مس رفسنجان هم تشکر میکنم و امیدوارم در ادامه فصل بهترین‌ها برایشان رقم بخورد‌‌.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها