|
کدخبر: 318824

چلسی / لیگ برتر / نقل و انتقالات

ماشین گلزنی در رادار آبی های پایتخت

آبی های لندن برای به خدمت گرفتن فوق ستاره باشگاه ناپولی خیز بلندی برداشتند.

فوتبال ماشین گلزنی در رادار آبی های پایتخت

درخشش اوسیمن در ترکیب ناپولی در قهرمانی فصل گذشته این تیم در سری A و حتی با وجود عملکرد نه چندان خوب این تیم در این فصل باعث شده است که باشگاه‌های بسیاری به فکر جذب او باشند.

این بازیکن روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی که با CBS داشت مدعی شد که تصمیمش برای قدم بعدی در زندگی حرفه‌ای را گرفته و آن را در پایان فصل جاری عملی خواهد کرد تا نشان دهد که قرار است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ناپولی را ترک کند.

پیشنهادهای بسیاری برای به خدمت گرفتن او به ناپولی ارائه شده اما روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که باشگاه چلسی آماده است تا بند فسخ این بازیکن را در پنجره تابستانی پرداخت کند و دستمزد بسیار بالایی هم به او پیشنهاد کرده است.

اوسیمن اخیرا قرارداد جدیدی را با ناپولی تا سال ۲۰۲۶ به امضا رساند که بند فسخی هم در آن گنجانده شده است. گفته می‌شود این بند فسخ بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون یورو است و چلسی مصمم است تا آن را بپردازد.

مدیران چلسی در چند سال اخیر خریدهای گران‌قیمتی داشته‌اند و حالا هم می‌خواهند با انتقال این ستاره ناپولی به استمفوردبریج خط حمله تیم‌شان را تقویت کنند.

نکاتی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا

نقل و انتقالات فوتبال در اروپا یکی از مهم‌ترین و پرجنب و جوش‌ترین بخش‌های فصل فوتبال است. این فرایند به معامله بازیکنان بین باشگاه‌های مختلف و انتقال آن‌ها از یک تیم به تیم دیگر اشاره دارد. نقل و انتقالات فوتبال معمولاً در دو دوره زمانی اصلی صورت می‌گیرد: دوره نقل و انتقالات تابستانی که معمولاً از ۱ ژوئیه تا ۳۱ اوت ادامه دارد و دوره نقل و انتقالات زمستانی که از ۱ ژانویه تا ۳۱ ژانویه ادامه دارد.

باشگاه‌های فوتبال در اروپا معمولاً در دوره نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی به دنبال تقویت ترکیب تیم خود هستند. این فرایند شامل خرید و فروش بازیکنان، قراردادهای جدید، و انتقالات آزاد بازیکنان پایان قرارداد می‌شود. برخی از نقل و انتقالات هزینه‌های بسیار بزرگی را به دنبال دارد و برخی از باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان برجسته به مبالغ بسیار بالا پرداخت می‌کنند.

نقل و انتقالات فوتبال در اروپا یک صنعت بسیار پرسود است و تاثیر زیادی بر صورت مالی باشگاه‌ها، عملکرد تیم‌ها و حتی بازار سرمایه دارد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها