|
کدخبر: 318436

بایرن مونیخ /دورتموند / بوندسلیگا

یک مدافع جوان در رادار قرمزها

توماس توخل تایید کرد که در بازار زمستانی به دنبال یک مدافع راست هستند و البته شوخی جالبی نیز در این مورد کرد.

فوتبال یک مدافع جوان در رادار قرمزها

بایرن مونیخ فردا در آلیانز آرنا میزبان وردربرمن خواهد بود. بایرن با یک بازی کمتر، چهار امتیاز با لورکوزن صدرنشین فاصله دارد و باید هر طور شده فردا سه امتیاز را به‌دست بیاورد.

توماس توخل در نشست خبری امروز خود و درباره وضعیت بازیکنان مصدوم تیمش گفت: «ماتیس دلیخت برای بازی بدون هیچ مشکلی آماده است. او دیروز به‌طور کامل تمرین کرد، بنابراین دلیلی برای نگرانی ندارم. او می‌تواند از فردا کار را شروع کند. اریک دایر پس از تولد فرزندش به تمرینات بازگشته و در دسترس است اما اوپامکانو و ماتیس بازی را از ابتدا شروع خواهند کرد.»

توخل در مورد اینکه آیا قصد دارد روی دلیخت در درازمدت برنامه‌ریزی کند یا خیر گفت: «ماتیس مصدوم از تیم ملی برگشت و تمام بازی‌های پیش فصل را از دست داد. ما از او کمی زود در سوپرجام استفاده کردیم و سپس او دوباره به‌‌شدت مصدوم شد و بعد مین جائه و اوپا در ترکیب ثابت خودشان را قرار دادند اما مطمئناً ما در حال برنامه‌ریزی روی ماتیس برای طولانی مدت هستیم. او بازیکن و یک انسان بزرگ است.»

توخل درباره کیفیت اردوی اخیر بایرن گفت: «اگر چهار روز در شرایط خیلی خوب کنار هم باشید، طبیعتاً این اتفاق می‌افتد که تیم بهتر پیشرفت کند. شرایط و جو تمرین خیلی خوب بود و همچنین کیفیت تمرین بسیار بالا بود. ما فقط به کار خود ادامه دادیم و این فرصت را داشتیم که جلسات ویدیویی داشته باشیم و به مواردی که نیاز به بهبود دارند رسیدگی کنیم. این فرصتی بود که زیر آفتاب تمرین کنیم و تیم کنار هم مثل خانواده زندگی کرد. شرایط از نظر من عالی و لذت‌بخش بود و اثراتش را در ادامه فصل خواهیم دید.»

توخل درباره مراسم یادبود روز گذشته فرانتس بکن باوئر در آلیانز آرنا گفت: «فرانتس با پله و دیگو مارادونا در یک سطح بود و بزرگتر از این نمی‌شود. مراسمی بسیار محترمانه و با وقار بود. سخنرانی‌ها نیز بسیار تاثیرگذار بودند.»

توخل در مورد جست‌وجو برای یک مدافع راست در بازار گفت: «ما به دنبال یک بازیکن از هر جهت کامل هستیم؛ جوان، خوش قیافه و موفق (می‌خندد). خرید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی کمی پیچیده‌تر از نقل و انتقالات تابستانی است. من در مورد نام‌ها صحبت نمی‌کنم زیرا نمی‌خواهم دیگران در مورد بازیکنان ما نیز صحبت کنند. پست‌هایی که ما می‌خواهیم تقویت کنیم، به وضوح مشخص شده‌اند، اما حتی اگر اتفاقی نیفتد، ما از اهداف خود منحرف نخواهیم شد و همچنان با ترکیب فعلی برای رسیدن به آنها تلاش خواهیم کرد.»

توخل در مورد بازی فردا مقابل برمن گفت: «ما از برمن مانند هوفنهایم انتظار داریم یک خط دفاع پنج نفره داشته باشد و برای آن آماده شده‌ایم. بدیهی است که این یک بازی کلاسیک است و زمانی که من بچه بودم، جذابیت زیادی داشت. همیشه در این بازی انرژی خاص و تعداد زیادی گل وجود دارد. برمن روش خاصی برای بازی دارد و همیشه به دنبال حمله است ولی ما روی برنامه‌های خودمان تمرکز می‌کنیم.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها