|
کدخبر: 318268

لیگ برتر / منچستریونایتد

مرغ خام کار دست سرخپوشان داد!

باشگاه منچستریونایتد به دلیل سرو مرغ خام برای مهمانش در اولدترافورد توبیخ شد.

فوتبال مرغ خام کار دست سرخپوشان داد!

اولدترافورد در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۲۳ میزبان رویدادی به نام شی در اولدترافورد بود که با حضور نزدیک به ۳۰ مهمان برگزار می‌شد.

اتفاق عجیبی که در این مراسم افتاد این بود که بخشی از مرغ‌هایی که به عنوان غذا در این رویداد در ورزشگاه خانگی یونایتد سرو شدند به درستی پخته نشده بود و این موضوع با اعتراض و ناراحتی شدید حاضران همراه شد.

منچستر ایونینگ نیوز خبر داده که اداره سلامت و بهداشت منچستر خیلی زود از این موضوع خبردار شد و سعی کرد به جدی‌ترین شکل ممکن تمامی شرایط را بررسی و با اتفاقی که رخ داده بود برخورد کند.

نزدیک به ۳۰۰ تکه مرغ برای این رویداد تهیه شده بود که در این بین ۱۷ سینی که حدود ۲۵۵ مرغ در آنها قرار داشت با دمای مناسب پخته نشده بودند و همین موضوع باعث ناراحتی مهمانان شده بود. گفته می‌شود هشت مهمان این موضوع را به اطلاع مسئولان رساندند اما توجهی به آنها نشد.

حالا باشگاه منچستریونایتد به خاطر این بی‌توجهی و اشتباه کارکنانش توبیخ شده و امتیاز آنها که پیش از این پنج بود، به یک تقلیل پیدا کرده است که به هیچ وجه برای آنها خوشایند نخواهد بود و باید تلاش بسیاری برای بهبود این شرایط به کار بگیرند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها