|
کدخبر: 316295

نقل و انتقالات / پرسپولیس/ لیگ برتر

ستاره پرسپولیس ماندنی شد

با وجود اینکه طی روزهای گذشته نام سینا اسدبیگی به عنوان یکی از بازیکنان محتمل برای ترک پرسپولیس در میانه فصل مطرح شده بود، امکان دارد که او همچنان جایگاهی در تیم سرخ‌پوش حفظ کند.

فوتبال ستاره پرسپولیس ماندنی شد

در آغاز فصل، مسئله خدمت سربازی میلاد سرلک موضوع داغی بود و با وجود تجدید قرارداد او با پرسپولیس، احتمال داشت که سرلک نتواند حتی در نیمه اول فصل برای تیم خود به میدان برود. با این همه، با دعوت مجدد این بازیکن به اردوی تیم ملی، دوران خدمت سربازی‌اش به تأخیر افتاد.

حال با توجه به اینکه این هافبک دفاعی در اردوهای اخیر تیم ملی بار دیگر غایب بوده احتمال سرباز شدنش بار دیگر قوت گرفته است و از او به عنوان یکی از بازیکنانی که در نیم فصل سرباز خواهد شد یاد می‌شود.

پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی به شدت در پی جذب سعید عزت‌اللهی بود، پس از ناکامی در این انتقال سراغ مسعود ریگی هافبک دفاعی با تجربه رفت. حالا اگر جدایی میلاد سرلک به علت سربازی رخ دهد این تیم نیاز مبرمی به جذب یک هافبک دفاعی دیگر خواهد داشت.

در این شرایط ممکن است یحیی گل‌محمدی برای اعلام لیست خروجی خود دست نگه دارد و از سینا اسدبیگی که به عنوان یکی از خروجی های احتمالی پرسپولیس یاد می‌شد در ادامه فصل استفاده بکند.

اسدبیگی فصل گذشته پرسپولیس پیوسته بود و در لیگ بیست و دوم بازی‌های بیشتری برای تیمش انجام داد اما در این فصل او به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شده و باید دیدهای آینده چه سرنوشتی برای او رخ خواهد داد.

قرارداد-لیگ

نقل و انتقالات فوتبال ایران

نقل و انتقالات عبارت است از دوره‌ی زمانی مشخصی در فوتبال و سایر ورزش‌های حرفه‌ای، که در آن باشگاه‌ها می‌توانند بازیکنان جدیدی را خریداری، فروش یا به صورت قرضی دریافت کنند. این دوره‌ها عموماً در تابستان و زمستان اتفاق می‌افتند و به تیم‌ها اجازه می‌دهند تا ترکیب خود را تقویت کرده و آماده‌ی رقابت‌های پیش رو شوند. در این دوران، مدیران ورزشی، دلالان و مربیان درگیر مذاکره بر سر قراردادها، مبالغ انتقال، دستمزدها و جزئیات دیگر هستند تا بازیکنان را به خدمت بگیرند یا آن‌ها را به تیم‌های دیگر منتقل کنند.

ممکن است شامل ایجاد مبادلات بازیکن بین باشگاه‌ها و یا فسخ قراردادهای موجود باشد. در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران، باشگاه‌های بزرگی مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان فعالیت‌های چشمگیری دارند و تلاش می‌کنند با جذب بهترین استعدادها و بازیکنان با تجربه، عملکرد خود را در لیگ برتر و دیگر رقابت‌ها بهبود ببخشند. این فرایند معمولاً با شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در رسانه‌ها و میان هواداران همراه است.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها