|
کدخبر: 314601

ژاوی / لالیگا / بارسلونا

الماس بارسا به فروش رفت / فقط یک میلیون یورو!

اولین الماس نوکمپ به قیمت یک میلیون یورو به یک هوادار متمول بارسلونا فروخته شد.

فوتبال الماس بارسا به فروش رفت / فقط یک میلیون یورو!

باشگاه بارسلونا همچنان به دنبال راهکارهای جدید برای رفع مشکلات مالی خود است. آخرین ابتکار برای کمک به پاکسازی حساب‌های باشگاه مربوط به فروش الماس نوکمپ است.

بارسلونا چندی پیش تصمیم گرفت تا زمین فوتبال قدیمی خود را به معدن سنگ‌های قیمتی تبدیل کند و از چمن قدیمی نوکمپ، موفق به ایجاد مجموعه‌ای از الماس شده که در فروشگاه‌های باشگاه بارسلونا موجود است.

بارسا از فناوری‌ای استفاده کرده است که به آن اجازه می‌دهد کربن را از چمن استخراج کند و با استفاده از روش‌های پیشرفته‌ای که کاملاً پایدار هستند و تاثیر زیست محیطی صفر دارند، آن‌ را متبلور کند. هر الماس با گواهی مؤسسه بین‌المللی گوهرشناسی تحویل داده می‌شود که تضمین می‌کند الماس آزمایشگاهی است و ویژگی‌های آن را به تفصیل بیان می‌کند.

الماس-بارسا

باشگاه امروز با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت رسمی خود تایید کرد که بیش از یک میلیون یورو سود از فروش این محصولات به دست آورده است.

رافا یوسته، نایب رئیس بارسلونا، در این رابطه گفت: «باشگاه راهی برای بهبود درآمد خود از طریق فروش الماس نوکمپ پیدا کرد و همه هواداران فرصت خرید این هدیه ارزشمند را دارند. اولین فروش الماس یک قیراطی دوشنبه گذشته انجام شد. اولین الماس به شرکت برلیانتو وابسته به ریکارد والورده، یکی از هواداران بارسلونا، تحویل داده شد.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها