|
کدخبر: 314157

پرسپولیس / النصر / گل محمدی

یک گلزن تمام عیار در راه پرسپولیس

در حال حاضر اولویت یحیی گل‌محمدی جذب یک مهاجم نوک گلزنی برای تیمش است.

فوتبال یک گلزن تمام عیار در راه پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی برنامه‌ریزی نقل‌وانتقالات در فصل آینده را به سرنوشت تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان وابسته می‌داند.

در واقع چنانچه پرسپولیس بتواند راهی مرحله حذفی این تورنمنت شود آن وقت یحیی گل‌محمدی برای تقویت تیمش برای حضور پرقدرت در ادامه این مسابقات برنامه‌ریزی خواهد کرد.

در حال حاضر اولویت یحیی جذب یک مهاجم نوک گلزنی برای تیمش است. در این میان باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که به‌خاطر پر بودن سقف قراردادهایش نمی‌توانند در نیم‌فصل بازیکن جدیدی به خدمت بگیرند و در واقع تمایلی هم برای این کار ندارند. اما درصورت صعود پرسپولیس به مرحله بعد که نتیجه بازی امشب این تیم با النصر در این اتفاق تاثیر بسزایی خواهد داشت، یحیی به هر شکلی که شده تیمش را در خط حمله تقویت خواهد کرد، حتی اگر لازم باشد یکی از بازیکنان بزرگسالش را کنار بگذارد. ناگفته نماند که پرسپولیس برای لیست بزرگسالان خود می‌تواند مرتضی پورعلی‌گنجی را هم به‌خاطر مصدومیت از لیست خارج کند اما یحیی هنوز در این مورد خواسته‌ای از باشگاهش نداشته است.

سرمربی پرسپولیس منتظر روشن شدن وضعیت تیمش در لیگ قهرمانان است. چه بسا اگر سرخپوشان از این رقابت‌ها کنار بروند بعید است مدیریت این باشگاه در نیم‌فصل شرایط را برای جذب بازیکنی برای کادرفنی‌اش فراهم کند.

منبع: فرهیختگان
  • ناشناس ارسالی در

    پرسپولیس با گلمحمدی لجباز و ترسو درفصل ج دید بجایی نمیرسد تا امثال دانیال اسماعیل ی فر شهاب زاهدی هستند پرسپولیس قهرمان مو فق نخواهد شد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها