|
کدخبر: 313721

مسی / رودریگو / برزیل / آرژانتین

دعوای شدید مسی با ستاره رئال / تو خفه شو!

حساسیت و تنش شدید در بازی برزیل و آرژانتین درگیری لیونل مسی با رودریگو را هم به همراه داشت.

فوتبال دعوای شدید مسی با ستاره رئال / تو خفه شو!

تیم ملی آرژانتین شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه ماراکانا به مصاف تیم ملی برزیل رفت و موفق شد با یک گل از سد آنها عبور کند.

این بازی مانند همیشه از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود، اما اتفاقاتی که روی سکوها و پیش از به صدا در آمدن سوت شروع بازی رخ داد باعث شد که این تنش‌ها در زمین چند برابر شود و این موضوع به خوبی از عملکرد بازیکنان دو تیم مشخص بود.

پلیس برزیل پیش از شروع این دیدار به سمت هواداران آرژانتینی حاضر روی سکوها حمله‌ور شد و برخورد تندی با آنها داشت که باعث شد تعدادی از این افراد با سر و صورت خونی و زخمی مجبور به ترک ورزشگاه و انتقال به بیمارستان شوند.

اتفاقی که با اعتراض شدید بازیکنان این تیم همراه شد و حتی لیونل مسی اعلام کرد که با این وضعیت حاضر نیست در زمین حاضر شود و تیمش را به رختکن برگرداند تا تکلیف اتفاقات رخ داده روی سکوها مشخص شود.

مسی-رودریگو

جو ورزشگاه پس از مدتی آرام شد و به این ترتیب این دیدار با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد اما این رفتارها و اتفاقات چندان به مذاق بازیکنان تیم ملی برزیل هم خوش نیامده بود.

رودریگو پس از بازگشت بازیکنان تیم حریف به زمین و در حالی که آنها مشغول خروج از رختکن بودند، به سمت آنها فریاد زد: «ترسوها.»

این رفتار واکنش بازیکنان آرژانتین را به همراه داشت. رودریگو دی پل به سمت او رفت و مشغول صحبت شد اما مسی برخورد تندتری داشت. او گردن این ستاره رئال را از پشت گرفت و خطاب به او گفت: «ما قهرمان دنیا هستیم، چرا باید ترسو باشیم؟ مواظب حرف دهنت باش!»

برزیل-آرژانتین

این برخورد باعث عصبانیت این بازیکن شد و او سعی کرد با مسی برخوردی داشته باشد که با دخالت داور و دیگر بازیکنان این تیم این غائله هم ختم به خیر شد تا از درگیری فیزیکی شدید بین آنها جلوگیری شده باشد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها