|
کدخبر: 313080

تیم ملی / حسین طیبی

مصدومیت وحشتناک کاپیتان تیم ملی / همه شوکه شدند!

ستاره فوتسال ایران در نیمه اول دیدار شب گذشته تیمش مقابل آلزیرا با مصدومیت مواجه شد.

فوتبال مصدومیت وحشتناک کاپیتان تیم ملی / همه شوکه شدند!

تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا در شرایطی شب گذشته در هفته یازدهم لیگا ناسیونال اسپانیا مقابل تیم آلزیرا قرار گرفت و به پیروزی ۴ بر ۲ دست پیدا کرد و موقتا به رده دوم جدول رسید که حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی ایران با مصدومیت در این مسابقه مواجه شد.

این ستاره فوتسال ایران که پیش از این در ۱۰ مسابقه لیگا ناسیونال اسپانیا ۹ گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن مایورکا پالما بود، انگیزه زیادی داشت تا تعداد گل‌های خود را دو رقمی کند، اما مصدومیت نگذاشت این اتفاق بیفتد و مانع از حضورش در ۲۷ دقیقه از بازی شد.

حسین طیبی که هفته گذشته گل برتری مایورکا پالما مقابل نویا را در جریان برتری دو بر یک تیمش به ثمر رسانده بود، شب گذشته هم جزو ۵ بازیکن ابتدایی برابر آلزیرا بود، اما پس از گذشت ۱۳ دقیقه از بازی مصدوم شد.

حسین طیبی در جمع نفرات اصلی پالما در این بازی بود و سعی در زدن دهمین گل فصل داشت که این اتفاق نیفتاد و مصدومیت نگذاشت تا پایان در زمین بماند

ستاره تیم ملی ایران در شرایطی که نزدیک بود با چرخش خود دروازه آلزیرا را باز کرده و گلزنی کند، با آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا مواجه شد و از زمین بیرون رفت تا ۷ دقیقه پایانی نیمه اول و نیمه دوم را به طور کامل از دست بدهد و نتواند گلزنی کند که میزان آسیب دیدگی او پس از عکس برداری مشخص خواهد شد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها