|
کدخبر: 312865

استقلال / هاشمی نسب / جواد نکونام

زلزله ۱۰ ریشتری در یک قدمی استقلال؟

در مجموعه استقلال کسی کسر امتیاز از این تیم را باور نمی‌کند.

فوتبال زلزله ۱۰ ریشتری در یک قدمی استقلال؟

مدیر عامل باشگاه استقلال پس از بازی با تراکتور به طور صریح اعلام کرد که تمامی تعهدات قراردادی تیمش رعایت شده است و هیچ امتیازی از این تیم کسر نمی‌شود.

شایعه ی کسر امتیاز از استقلال برای استقلالی‌ها قابل باور نیست. به این خاطر که باشگاه به خیلی از درخواست‌های جواد نکونام برای خرید بازیکن پاسخ منفی داد. به این بهانه که تیم از سقف قرارداد عبور می‌کند و این موجب کسر امتیاز از تیم می‌شود. در چنین شرایطی اگر حتی یک امتیاز از استقلال کسر شود جواد نکونام متعجب خواهدشد.

کسر امتیاز از استقلال برای بازیکنان این تیم هم قابل باور نخواهد بود. به این خاطر که خیلی از بازیکنان استقلال قرارداد خودرا کم کرده اند و یکسری دیگر از بازیکنان هم قرار است نامه درخواست کسر از قرارداد خود را در اختیار باشگاه بگذارند تا قرارداد سعید مهری اصلاح شود و مهدی هاشمی‌نسب هم کارت حضور روی نیمکت را دریافت کند. این همه بگو و مگو برای کسر قرارداد اگر قرار باشد با کسر امتیاز همراه باشد بازیکنان هم عصبانی خواهند شد. آنها قرارداد خود را کم کرده اند که امتیاز از تیم کسر نشود.

سپاهان و پرسپولیس مدعی هستند که استقلال هم از سقف قرارداد عبور کرده است و باید از این تیم امتیاز کسر شود اما استقلالی‌ها قویا این موضوع را رد می‌کنند. برای آنها کسر امتیاز قابل باور نیست.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها