|
کدخبر: 312072

لیگ قهرمانان اروپا / مهدی طارمی / باشگاه پورتو

انتقادها در پرتغال از عملکرد طارمی بالا گرفت

نونو دیاس، یکی از کارشناس تلویزیونی پرتغالی از مهدی طارمی انتقاد کرد.

فوتبال انتقادها در پرتغال از عملکرد طارمی بالا گرفت

پورتو جمعه شب در آغاز هفته دهم رقابت‌های لیگ پرتغال برابر تیمی به میدان رفت که به نظر می‌رسید بردن برابر آن کار سختی نخواهد بود اما طارمی و یارانش به قدری بد عمل کردند که در خانه برابر استوریل که در منطقه سقوط قرار دارد با یک گل باختند و سه امتیاز حساس را در راه قهرمانی از دست دادند.

این دومین شکست پورتو در لیگ در چهار بازی اخیر بود و باعث شد تا آنها از کورس قهرمانی عقب بیفتند. نکته منفی ماجرا برای مهاجم ایرانی اژدهایان این بود که او در نیمه نخست یک ضربه پنالتی را برای تیمش از دست داد تا به‌عنوان یکی از مسببان این باخت و عوامل ناکامی تیمش معرفی شود. طارمی پس از این دیدار نمرات ضعیفی از سایت‌های مختلف دریافت کرد تا تنها یک روز پس از اینکه به‌عنوان یکی از گزینه‌های خط حمله منچستریونایتد معرفی شد یکی از بدترین بازی‌های او در دراگائو را شاهد باشیم.

نونو دیاس، یکی از کارشناس تلویزیونی پرتغالی درباره او گفت: «پیش از ضربه پنالتی مشخص بود او روحیه لازم را ندارد و حدس می‌زدم که نتواند پنالتی‌اش را به گل تبدیل کند. عدم اعتمادبه‌نفس و تمرکز کافی در چهره‌اش مشخص بود و در این شرایط پورتو با این وضعیت روحی مهاجمش به مشکل خواهد خورد.»

پورتو سه‌شنبه شب در هفته چهارم لیگ قهرمانان دیدار برگشت خود را برابر آنتورپ برگزار می‌کند و درصورت برتری در این دیدار شانس خوبی برای صعود به مرحله بعد خواهد داشت.

منبع: فرهیختگان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها