|
کدخبر: 311720

دلخوری یحیی از ۲ ستاره پرسپولیس

یحیی گل محمدی به قدری از عملکرد شاگردانش در نیمه اول بازی با ملوان انزلی ناراحت بود که در شروع ۴۵ دقیقه دوم، دو تعویض انجام داد.

فوتبال دلخوری یحیی از ۲ ستاره پرسپولیس

پیش از شروع نیمه دوم دیدار پرسپولیس و ملوان در انزلی، سرمربی سرخپوشان سروش رفیعی و شهاب زاهدی را از زمین بیرون کشید. به جای این دو بازیکن به ترتیب مهدی ترابی و میلاد سورگی وارد زمین شدند.

در همین ارتباط خبردارشدیم یحیی گل محمدی از عملکرد سروش رفیعی و شهاب زاهدی به هیچ وجه راضی نبوده است. او البته سعید صادقی را نیز تعویض کرد اما معتقد بود این بازیکن درپست غیر تخصصی و درسمت چپ خط میانی بازی کرده است اما سروش رفیعی و شهاب زاهدی در پست تخصصی خود فروغی نداشتند.

یحیی گل‌محمدی اعتقاد زیادی به سبک بازی سروش رفیعی و شهاب زاهدی داشته و بالطبع انتظار زیادی از آنها دارد. شاید تصور شود یحیی در دیدار با صنعت نفت آبادان سروش رفیعی و شهاب زاهدی را نیمکت‌نشین کند اما این طور نیست.

دست سرمربی پرسپولیس بسته است! یحیی گل‌محمدی اگر یاسین سلمانی را در اختیار داشت همچون بازی با الدحیل او را در ترکیب اصلی تیمش قرار می‌داد اما این جوان مصدوم شده و چاره ای جز بازی دادن به سروش رفیعی ندارد.

همچنین خط حمله پرسپولیس فقط شهاب زاهدی را حاضر و آماده در اختیار دارد. نفرات بعدی پشت سر شهاب زاهدی ازجمله میلاد سورگی یا نبیل باهویی در اندازه‌ای نیستند که به عنوان مهاجم نوک بتوانند در ترکیب اصلی دیدار با صنعت نفت آبادان قرار بگیرند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها