|
کدخبر: 311654

تصمیم جذاب یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس بعد از بازی با ملوان یک تصمیم خوب گرفت. تصمیمی که به طور حتم می‌تواند به آینده تیم کمک کند و از همه مهمتر برای سایر مربیان هم الگو شود.

فوتبال تصمیم جذاب یحیی گل محمدی

بعد از مصاف پرسپولیس با ملوان که با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد از داور بازی به کمیته انضباطی شکایت می‌کند. اما یحیی گل محمدی از باشگاه خواست این شکایت را پس بگیرد.

یحیی در این باره گفت: دوست ندارم جوری برداشت شود که ضعف‌های خودمان را نادیده می‌گیریم و می‌خواهیم داور را مقصر جلوه دهیم. باز هم می‌گویم که داور اشتباهاتی داشته اما اول باید خودمان را بهتر کنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم. من در کنفرانس خبری هم از داوران تشکر کردم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. روزهای مهمی در پیش داریم و باید تیم را آماده بازی‌های سنگین کنیم و وقتی برای موضوعات دیگر نداریم.

چه خوب. در فوتبال ایران وقتی تیمی می‌بازد دیواری کوتاه تر از داور پیدا نمی‌کند و اشاره به ضعف‌های داور در قضاوت بازی می‌کند. البته که داوران اشتباه می‌کنند و گاهی اشتباه داور در نتیجه بازی تاثیر می‌گذارد اما همه علت شکست تیم‌ها یا از دست رفتن امتیازات اشتباه داور نیست. وقتی یحیی گل محمدی به عنوان تیم مدعی قهرمانی می‌گوید تیمش در برابر ملوان تنها به خاطر اشتباه داور دو امتیاز حساس را از دست نداده نشان می‌دهد در سایر بازی‌ها هم داور تنها عامل از دست رفتن امتیاز نیست و به طور حتم مشکلات فنی هم در از دست رفتن امتیازها دخیل است.

بدون شک این رفتار آقا یحیی قابل ستایش است و می‌تواند یک الگو برای سایر مربیان شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها