|
کدخبر: 310180

یک لشکر غایب روی دست یحیی!

در آستانه بازگشت پرسپولیس به لیگ برتر، یحیی با غیبت نفرات پرشماری دست و پنجه نرم می‌کند.

فوتبال یک لشکر غایب روی دست یحیی!

مرتضی پورعلی‌گنجی جدیدترین مصدوم اردوی پرسپولیس است که اگرچه خبر موثقی از وضعیت او در دست نیست، اما با اطمینان می‌شود گفت که در بازی با پیکان حضور نخواهد داشت و شاید این خوشبینانه‌ترین نگاه به برخورد شدید او با بازیکن قطر نیز باشد.

پرسپولیس در این فصل مصدومان زیادی داشته و پورعلی‌گنجی یازدهمین بازیکن آسیب‌دیده در جمع بازیکنان پرسپولیس است. با این حال او به همراه یاسین سلمانی، وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی، علیرضا عنایت‌زاده و علیرضا خدادادی ۷ بازیکن مصدوم اردوی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.

نکته مهم اینکه عنایت‌زاده، خدادادی و سلمانی به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را از دست دادند، اما در مورد امیری، سرلک و ترابی، هواداران پرسپولیس امیدوارند هرچه زودتر بازگشت آنها رقم بخورد. سرلک و امیری احتمالا یک ماه از میادین دور خواهند بود اما ترابی به محض رفع احساس درد، در اردوی پرسپولیس خواهد بود.

با این حال غیبت سرلک، امیری و ترابی در تمرینات پرسپولیس نشان می‌دهد که آنها نیز برای بازی حساس با پیکان در دسترس یحیی نیستند و گل‌محمدی ۷ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در قزوین همراه خود نخواهد داشت.

در کنار این موارد، گئورگی گولسیانی نیز با حکم کمیته انضباطی تا زمان اصلاح قرارداد، امکان حضور در بازی‌های پرسپولیس را نخواهد داشت. باتوجه به اینکه هنوز خبری در مورد اصلاح قرارداد او منتشر نشده، گولسیانی هم جزء غایبان پرسپولیس است تا خط دفاعی سرخپوشان با بحرانی عمیق مواجه باشد.

همچنین نکته مهم اینکه پرسپولیس در حالی روز پنج‌شنبه به قزوین خواهد رفت که علیرضا بیرانوند و حسین کنعانی بدون انجام تمرین پای به این مسابقه خواهند گذاشت و طبیعتا با توجه به خستگی شدید، احتمال دارد یحیی روی این دو بازیکن ریسک نکند و آنها را روی نیمکت بنشاند.

به این ترتیب پرسپولیس برای دیدار با پیکان ۱۰ غایب احتمالی خواهد داشت که از بین آنها هفت نفر جزء نفرات اصلی هستند، نامشان را مرور کنیم: علیرضا بیرانوند/ مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی/ میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری.

در چنین شرایطی یحیی حتی ۱۱ بازیکن اصلی و ۵ بازیکن تعویضی هم برای بازی با پیکان نخواهد داشت و درگیر عمیق‌ترین بحران فصل خواهد بود. جالب اینکه پرسپولیس به زودی باید رودرروی استقلال تاجیکستان قرار بگیرد و در صورت عدم کسب شش امتیاز کامل، شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را تا حد زیادی از دست خواهد داد.

منبع: ورزش سه
  • علی ارسالی در

    اشکالی نداره عوصش داوران را دارند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها