|
کدخبر: 311330

دوئل جذاب دو کاپیتان / جنگ سرخابی‌ها علنی شد

سیدحسینی حسینی دروازه‌بان و کاپیتان استقلال در دیدار مقابل آلومینیوم اراک دروازه خود را بسته نگه داشت تا به رکورد ۵ کلین شیت در هفت بازی برسد.

فوتبال دوئل جذاب دو کاپیتان / جنگ سرخابی‌ها علنی شد

به نظر می‌رسد رقابت دو دروازه بان ملی پوش پرسپولیس و استقلال  در این فصل لیگ برتر خیلی زود آغازشده و هر دو نفر نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی‌های تیم خود و البته قهرمانی احتمالی پایان فصل خواهند داشت.هر دو نفر سابقه بردن دستکش طلایی فصل و ثبت بیشترین کلین شیت را در کارنامه دارند و درست در همان فصل‌هایی که این گلرها بهترین آمار کلین شیت را ثبت کرده‌اند تیم‌شان قهرمان لیگ برتر شده است.

سیدحسینی حسینی دروازه‌بان استقلال تا اینجای فصل و در هفت مسابقه‌ای که به میدان رفته ۵ کلین شیت داشته و البته سه گل از تیم‌های سپاهان و هوادار دریافت کرده است.از بین این سه گل یک گل در ریباند پنالتی و یک گل نیز با گل به خودی ایمان سلیمی اتفاق افتاده است.

علیرضا بیرانوند در ۶ بازی چهار کلین شیت داشته است و امروز فرصت این را خواهد داشت که به آمار حسینی برسد ضمن اینکه اگر دروازه‌اش را بسته نگه دارد گل های خورده خودش و تیمش کمتر از حسینی و استقلال خواهد بود.

 بیرانوند یک گل مقابل ذوب آهن خورد که با گل به خودی سروش رفیعی اتفاق افتاد و بار دیگر در قزوین مقابل پیکان دروازه‌اش توسط حامد پاکدل باز شد.

پیام نیازمند دیگر دروازه‌بان ملی‌پوش لیگ برتر که در دیگر تیم مدعی قهرمانی عین سپاهان حضور دارد نیز عملکرد بدی نداشته است.پیام در ۵ بازی سه گل از تیم های تراکتور، پیکان و صنعت نفت آبادان دریافت کرده است و با در نظر گرفتن بازی‌های عقب افتاده تیمش می‌تواند با دو دروازه بان دیگر رقابت کند.نیامند درصورت کلین شیت مقابل نساجی سومین کلین شیت این فصلش را تجربه خواهد کرد.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها