|
کدخبر: 310925

زمان خروج سرخابی‌ها از آزادی مشخص شد

زمان خروج تیم‌های استقلال و پرسپولیس از استادیوم آزادی مشخص شد.

فوتبال زمان خروج سرخابی‌ها از آزادی مشخص شد

شرکت توسعه و تجهیز به تازگی چمن استادیوم آزادی را ترمیم کرده است تا آبروی فوتبال باشگاهی ایران در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حفظ شود. این اتفاق بعد از آن رخ داد که بازی پرسپولیس – النصر موجب گلایه‌های زیادی از کیفیت چمن استادیوم آزادی شد! با این حال شرکت توسعه و تجهیز می گوید چمن استادیوم آزادی ۱۶ سال پیش کشت شده است و نیاز به کاشت دوباره دارد. به واقع عمر مفید چمن استادیوم آزادی به پایان رسیده است.

به تازگی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس خواسته شده است در صورت امکان بازی‌های خود را به استادیوم دیگری منتقل کنند. پرسپولیس استادیوم شهید کاظمی را به عنوان استادیوم جایگزین معرفی کرده است اما استقلال از آنجایی که در تهران فاقد استادیوم است، دوست دارد هم چنان در استادیوم آزادی بازی کند.

زمان کشت چمن در استادیوم آزادی مشخص شد و تا آن موقع تیم‌های استقلال و پرسپولیس می توانند بازی‌های خود را در استادیوم آزادی برگزار کنند. البته دو تیم هیچ منعی هم ندارند برای اینکه بازی‌های خود را از استادیوم آزادی به استادیوم جدیدی منتقل کنند. در غیر اینصورت دو تیم باید اسفند ماه استادیوم آزادی را ترک کنند. به این خاطر که استادیوم آزادی اسفند ماه زیر کشت خواهد رفت و تا پایان فصل جاری قابل استفاده نخواهد بود و دست‌کم ۴ ماه باید روی آن هیچ مسابقه‌ای انجام نشود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها