|
کدخبر: 310668

شوک سنگین به مهدی طارمی

مهاجم ایرانی و مدافع نیجریه‌ای در جام ملت‌های آسیا و آفریقا حضور خواهند داشت و ممکن است در آغاز سال جدید میلادی ۱۰ بازی پورتو را از دست بدهند.

فوتبال شوک سنگین به مهدی طارمی

سال ۲۰۲۴ دو سردرد بزرگ برای سرجیو کونسیسائو به همراه خواهد داشت. اگرچه هنوز با دی‌ماه در تقویم فاصله زیادی داریم، اما حقیقت این است که سرمربی آبی و سفید‌ها از قبل می‌داند که اصولاً در شروع سال جدید میلادی دو ستاره خود را در اختیار نخواهد داشت.

جام ملت‌های آسیا بر خلاف معمول بین ماه‌های دی تا بهمن برگزار می‌شود، یعنی مهدی طارمی برای تیم ملی ایران راهی قطر می‌شود. اگر ایران تا مرحله فینال راه پیدا کند، طارمی بدین ترتیب ۱۰ بازی پورتو را از دست خواهد داد.

شروع مسابقات برای اواخر دی برنامه‌ریزی شده و فینال در اواخر بهمن خواهد بود. تیم ملی فوتبال ایران یکی از شانس‌های صعود به فینال این رقابت‌هاست.

طارمی در صورت دعوت به اردوی تیم ملی ایران باید تمرینات تیمش را ترک کند. اما این فقط طارمی نیست که گزینه‌های سرخیو کونسیسائو برای انتخاب ترکیب اصلی را محدود می‌کند.

همانند جام ملت‌های آسیا، جام ملت‌های آفریقا (CAN) نیز به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ از تابستان سال گذشته به امسال زمستان منتقل شده است.

زیدو نیجریه‌ای احتمالا در لیست تیم ملی کشورش خواهد بود، بنابراین این مدافع چپ نیز ممکن است حدود ۱۰ بازی باشگاهی را از دست بدهد. جام ملت‌های آفریقا هم مانند جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود و او نیز مانند طارمی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها