|
کدخبر: 309295

این استقلالی رئیس هیئت فوتبال تهران شد + عکس

اعضای مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و در نهایت مسئولیت فوتبال پایتخت به میرشاد ماجدی سپرده شد.

فوتبال این استقلالی رئیس هیئت فوتبال تهران شد + عکس

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران امروز (سه‌شنبه) با حضور ۴۴ عضو رأی‌دهنده در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار و میرشاد ماجدی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال پایتخت انتخاب شد.

پیش از شروع انتخابات، نفراتی چون مجید محمدی، ابراهیم شکوری و امیر عرب‌براقی به‌عنوان ناظر انتخابات انتخاب شدند.

محمدعلی خالقی‌راد، علی روزبهانی، عباس زواره، مهرداد سراجی، علیرضا سهرابی، مجید کیومرثی، اسماعیل گودرزی، میرشاد ماجدی، مهدی ملک‌آباد، سهیل مهدی، علیرضا یزدانی و علی ایلکا نامزدهای انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال تهران بودند که افرادی مثل ایلکا، روزبهانی، زواره، سهرابی و یزدانی به نفع ماجدی و مهدی ملک‌آباد به نفع کیومرثی کناره‌گیری کردند. مهدی و گودرزی نیز دیگر نفراتی بودند که از این انتخابات کنار کشیدند.

رقابت در نهایت بین ماجدی، کیومرثی و سراجی برگزار شد که سرانجام میرشاد ماجدی با کسب ۲۷ رأی از ۴۶ رأی ماخوذه رئیس هیئت فوتبال استان تهران در یک سال و نیم پیش رو شد. در مجمع انتخاباتی امروز ۴۴ نفر حضور داشتند که در این بین مهدی تاج و احمدرضا براتی دو رأی را داخل صندوق انداختند.

لازم به یادآوری است که مجید کیومرثی و مهرداد سراجی به ترتیب ۱۶ و سه رأی اعضای مجمع هیئت فوتبال استان تهران را به خود اختصاص دادند.

در زیر تصاویر مربوط به انتخابات هیئت فوتبال تهران را مشاهده می‌کنید:

مهدی-تاج

هیات-فوتبال

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها