|
کدخبر: 308902

شاه ماهی لیگ برتر ماندنی شد

برونو گیمارش با امضای قرارداد بلندمدت جدید در نیوکسل به گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالاتی پایان داد.

فوتبال شاه ماهی لیگ برتر ماندنی شد

برونو گیمارش، بازیکن برزیلی، با امضای قرارداد بلندمدت جدید در نیوکسل ماندنی شد و فعلاً به گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالاتی پیرامون خود پایان داد.

باشگاه نیوکسل در صفحه توییترش تایید کرد که گیمارش قرارداد جدیدی امضا کرده که تا سال ۲۰۲۸ اعتبار دارد. این تمدید قرارداد تنها چند روز پس از پاس گل او در پیروزی تاریخی ۴-۱ نیوکسل مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا انجام شد.

در حالی که این مورد توسط باشگاه تایید نشده، شایعه شده که قرارداد جدید گیمارش شامل بند آزادسازی به ارزش ۱۲۲ میلیون دلار است.

این بازیکن برزیلی پس از تمدید قرارداد در گفت‌وگو با سایت رسمی نیوکسل گفت: "اینجا خیلی خوشحالم. اینجا خیلی راحت هستم. امیدوارم همچنان هواداران را خوشحال کنم و به تیم کمک کنم تا خوب کار کند. این هدف من است، زیرا هیچ کلمه‌ای برای توصیف خوشحالی من از حضور در اینجا وجود ندارد."

او در توصیف احساس خود پس از تمدید قرارداد ادامه داد: "یادم می‌آید در اولین مصاحبه‌ام گفتم می‌خواهم برای این باشگاه در لیگ قهرمانان بازی کنم و حالا این اتفاق افتاده است. ما خیلی خوب کار می‌کنیم و وقتی در زمین به هم‌تیمی‌هایم نگاه می‌کنم، به همه آن‌ها افتخار می‌کنم. به تیم، کارکنان، مالکان و هواداران افتخار می‌کنم."

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها