|
کدخبر: 308588

ماجرای جو جهنمی رختکن منچستر

کریستین اریکسن، ستاره منچستریونایتد، می‌گوید بازیکنان این تیم پس از شکست برابر گالاتاسرای توان حرف زدن نداشتند.

فوتبال ماجرای جو جهنمی رختکن منچستر

منچستریونایتد شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف گالاتاسرای رفت و با نتیجه ۲-۳ برابر این تیم شکست خورد.

این دومین شکست پیاپی شیاطین سرخ در اولدترافورد بود. آنها پیش از این در لیگ برتر هم برابر کریستال پالاس شکست خورده بودند و این باخت باعث شد که انتقادها از عملکرد کادر فنی و بازیکنان این تیم افزایش پیدا کند.

اریکسن پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« این شکست ناامیدی بزرگی برای ما بود. همه در رختکن ساکت بودند. فکر می‎‌کنم لحظات خوبی هم در این بازی داشتیم اما در آخر هر بار که پیش افتادیم، به فاصله کوتاهی گل خوردیم و همین باعث شد که حفظ بازی برایمان سخت شود.

این چیزی است که باید خیلی زود آن را تغییر دهیم. فکر نمی‌کنم که این موضوع ربطی به اعتماد به نفس داشته باشد. چنین وضعیتی بیشتر به آگاهی از شرایط بازی و عملکرد سریع مربوط است تا بتوانیم وضعیتی که در آن هستیم را به درستی حفظ کنیم.

وقتی دو بار از حریف پیش می‌افتید، نباید به همین راحتی همه چیز را از دست بدهید و این اتفاقی است که در این فصل در چند دیدار دیگر هم برای ما رخ داده است. ما تصمیمات اشتباه در زمان اشتباه می‌گیریم و بدشانسی هم در بعضی از لحظات وجود دارد. باید روی بهبود شرایط و جزئیات تلاش کنیم.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها