|
کدخبر: 308387

اسلحه مخفی یحیی برای بازی امشب

سرمربی تیم پرسپولیس برای بازی با الدحیل قطر اسلحه پنهانی خواهد داشت.

فوتبال اسلحه مخفی یحیی برای بازی امشب

تیم فوتبال پرسپولیس امشب در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف الدحیل این کشور خواهد رفت که نتیجه این بازی تأثیر زیادی در صعود یا عدم صعود هر دو تیم می‌تواند داشته باشد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در این بازی، میلاد سرلک هافبک ملی پوش خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. این درحالی است که مهدی ترابی و وحید امیری در بازی با النصر عربستان دچار مصدومیت شدند و این موضوع مطرح شد که شاید هر دو بازیکن بازی امشب را از دست بدهند.

در روزهای اخیر امیری و ترابی تمرینات پرفشاری انجام دادند اما احتمال بازی کردن هر دو بازیکن در ترکیب ثابت زیاد نیست و شاید گل‌محمدی در نیمه دوم از این دو بازیکن استفاده کند.

در صورتی که وحید امیری و ترابی در ترکیب اصلی قرار نگیرند، شانس امید عالیشاه و یاسین سلمانی برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر از سایر بازیکنان خواهد بود. این درحالی است که سلمانی هم به تازگی از چین به قطر رفته و در این مدت کادر فنی سرخ‌پوشان در تلاش بود تا این بازیکن ریکاوری مناسبی انجام دهد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برای بازی با الدحیل حساب ویژه‌ای روی یاسین سلمانی کرده است و به نوعی این بازیکن نقش مهمی در ترکیب سرخ‌پوشان ایفا خواهد کرد. سلمانی در صورت حضور در ترکیب اصلی، اسلحه پنهان یحیی گل‌محمدی در این بازی حساس خواهد بود و باید دید که گل‌محمدی ریسک استفاده از این بازیکن را به جان می‌خرد یا نه.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها