|
کدخبر: 308322

خط و نشان ستاره الدحیل برای پرسپولیس

بازیکن الدحیل از هواداران قطری می خواهد تا از تیم آنها و السد حمایت کنند.

فوتبال خط و نشان ستاره الدحیل برای پرسپولیس

اسماعیل محمد، بازیکن تیم فوتبال الدحیل قطر تقابل عصر فردا در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس را یک جدال مهم توصیف کرد.

این بازیکن در نشست خبری پیش از بازی و در گفتگو با اصحاب رسانه ها گفت: همه می دانند که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا چقدر برای ما در باشگاه الدحیل اهمیت دارد. این تورنمنت در اولویت است و در تلاش هستیم تا تمام توانمان برای کسب عنوان قهرمانی به کار بگیریم.

او ادامه داد: اکنون ما و برادرانمان در باشگاه السد نماینده کشور قطر در این رقابت ها هستیم که این موضوع می طلبد تا همه هواداران در کنار ما باشند و از هر دو تیم حمایت کنند.

اسماعیل بیان کرد: ارزش و اهمیت این دیدار را می دانیم چرا که این اولین بازی خانگی ما در این مسابقات است. تیم ما در بازی قبلی دو امتیاز از دست داد در نتیجه باید در این دیدار جبران کنیم و امیدواریم طوری ظاهر شویم که پیروزی و کسب امتیاز را تضمین کنیم.

بازیکن الدحیل در ادامه سخنان خود گفت: تفاوت در سیستم مسابقات و صعود تیم صدرنشین از هر گروه با همراهی سه تیم برتر دوم از گروه های پنج گانه باعث می شود تفاوتی بین بازی خانگی و خارج از خانه وجود نداشته باشد.

اسماعیل در پایان گفت: اگرچه شروع ما خوب نبود، اما هنوز شانس به دست آوردن بلیت صعود به دور بعد را داریم و به همین دلیل چاره ای جز پیروزی در دیدار برابر پرسپولیس نداریم. این موضوع ما را مجبور می کند تمام تلاش خود را در زمین به کار بگیریم تا بتوانیم با کسب پیروزی در دیدارهایمان، به مرحله بعد صعود کنیم.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها