|
کدخبر: 308323

توافق شاه ماهی با استقلال

مشکل مهرداد محمدی در جلسه ای که شب گذشته با مدیران باشگاه استقلال داشت، برطرف شد و او چک جدید دریافت کرد.

فوتبال توافق شاه ماهی با استقلال

ستاره استقلال که در نقل و انتقالات تابستانی با سر و صدای فراوان به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد، در روزهای گذشته نتوانسته بود ده درصد ابتدایی پیش قرارداد خود را دریافت کند.

مهرداد محمدی در زمان عقد قرارداد با استقلال از حجت کریمی مدیرعامل پیشین این باشگاه یک فقره چک که متعلق به اسپانسر قبلی بود را دریافت کرد اما این چک در چند نوبت برگشت خورد و هیچ وقت محمدی به پول نرسید.

از این رو مدیران کنونی باشگاه استقلال وقتی قصد داشتند ۱۰ درصد از مبالغ قرارداد اعضای تیم را پرداخت کنند، به مهرداد محمدی اعلام کردند که چک قبلی را به باشگاه پس بدهد تا چک جدید خود را دریافت کند.

مهرداد-محمدی

همین مساله سبب شد تا مهرداد محمدی نتواند در هنگام دریافت ۱۰ درصد از قراردادهای جدید توسط بازیکنان چک جدید را دریافت کند. با این حال این ستاره استقلال دیشب به دیدار علی خطیر مدیرعامل باشگاه رفت و مشکلش حل شد.

محمدی در جلسه ای که شب گذشته با خطیر داشت، چک قبلی که در دست داشت را به مدیران باشگاه تحویل داد و چک جدید شامل ده درصد از قرارداد فصل جاری را دریافت کرد تا به این شکل مشکل او نیز حل شود و با شرایط بهتری از نظر روحی در تمرینات شرکت کند.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها