|
کدخبر: 307812

رفیق قایدی در رادار استقلال

محمد محبی در نه هفته سپری شده از لیگ برتر روسیه موفق به گلزنی برای تیم روستوف نشده است. این در حالی است که سرمربی تیم روستوف در بازی‌های زیادی به این بازیکن اعتماد کرده است.

فوتبال رفیق قایدی در رادار استقلال

محمد محبی فصل گذشته یکی از ستاره‌های تیم استقلال بود و رد پای او در خیلی از گل‌های تیم آبی دیده شد اما در تیم جدید موفق به گلزنی نشده است. در آخرین بازی و در هفته نهم لیگ برتر روسیه محمد محبی در ترکیب ثابت روستوف در مصاف با زسکا مسکو به میدان آمد اما در این بازی هم موفق به گلزنی نشد و در دقیقه ۷۶ تعویض شد. البته محمد محبی سازنده گل اول تیمش بود.

در این کش و قوس بحث بازگشت محمد محبی به تیم استقلال به عنوان بازیکن قرضی مطرح شده و در فضای مجازی بدان پرداخته شد. اما واقعیت این است اگر استقلال برای بخدمت گیری محمد محبی تمایل داشته باشد و محمد محبی و باشگاه روستوف هم به این نقل و انتقال راضی باشند، جواد نکونام باید تا نیم فصل صبر کند. استقلال در لیست خود جالی خالی دارد اما تنها می تواند بازیکن آزاد بخدمت بگیرد.

محمد محبی در ابتدای فصل به دنبال خرید قطعی خود از سوی باشگاه استقلال بود اما باشگاه سانتاکلارا راضی به امضای تفاهم نامه جدید با باشگاه استقلال نمی شد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد، باشگاه استقلال پول خرید محمد محبی را نداشت و در نهایت این بازیکن بر خلاف میل باطنی راهی روسیه و تیم روستوف شد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها