|
کدخبر: 300331

جدایی وینگر استقلال به یک دلیل!

محمد محبی، ستاره فصل گذشته استقلال دلیل عدم ماندن در این تیم را توضیح داد.

فوتبال جدایی وینگر استقلال به یک دلیل!

محمد محبی در خصوص دوران حضورش در استقلال که طی یک فصل تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان شد، عنوان کرد: در مدت حضورم در استقلال شرایط خوبی سپری کردم که هواداران بیش از حد به من لطف داشتند و من را شرمنده‌ام کردند. همین اتفاق هم موجب شد تا روزهای آخر بگویم که صبر می‌کنم و بگویم دو باشگاه توافق خواهند کرد که این‌طور نشد.

او یادآور شد: باشگاه سانتاکلارا حتی گفته بود اگر ۱۴۰ هزار یورو برای قسط دوم انتقال قرضی فصل قبل پرداخت شود، در سه قسط به مبلغ ۲۰۰هزار یورو رضایت‌نامه قطعی را می‌دهد ولی عدم پرداخت قسط دوم سال گذشته توسط باشگاه استقلال کار را خراب کرد و معلوم است در این شرایط، چنین انتقالی رخ نمی‌دهد.

این ستاره ملی‌پوش ایران اضافه کرد: من تا ۲۵ روز به سانتاکلارا گفتم درست می‌شود و استقلال پول می‌دهد ولی قسمت نشد در استقلال بمانم ولی امیدوارم دوباره شرایطی به وجود بیاید که برای این تیم بازی کنم.

محبی خطاب به باشگاه استقلال گفت: شما دومین قسط قبلی را برای حضور قرضی‌ام ندادید، حالا می‌خواهید ۶۰۰ هزار یورو را برای رضایت‌نامه قطعی در سه قسط بدهید؟ مطمئنا این اتفاق نمیفتد و سانتا کلارا دیگر صبر نمی‌کند!

محمد محبی در خصوص این‌که گفته می‌شود باشگاه استقلال در زمان پرداخت قسط دوم و ۱۴۰هزار یورویی برای حضور قرضی او و فعال شدن بند خرید قطعی، رسید جعلی به سانتا کلارا ارائه کرده، گفت: من در جریان نیستم ولی طبق اطلاعی که از باشگاه سانتاکلارا گرفتم، آن‌ها گفتند به دلیل عدم پرداخت ۱۴۰ هزار یورو و این هفته و آن هفته کردن توسط استقلال، این انتقال برهم خورده است.

او یادآور شد: گزینه اول من استقلال بود چون تیم بزرگی است و دوست داشتم حداقل یک فصل دیگر در همین باشگاه بمانم، اما واقعا شرایط طوری نبود که بتوانم کارم را در استقلال ادامه دهم.

ستاره فصل گذشته استقلال اضافه کرد: حجت کریمی هم تلاش خود را انجام داد که من در استقلال بمانم، اما این کار از قبل خراب شده بود چون باشگاه استقلال نتوانسته بود ۱۴۰ هزار یورو را به سانتا کلارا پرداخت کند و به همین دلیل انتقال خراب شده بود.

محبی ادامه داد: اگر یادتان باشد نیم‌فصل دوم در حال شروع شدن بود که گفتند اگر این پول به پرتغال نرسد، من نمی‌توانم برای استقلال بازی کنم و باید دوباره به پرتغال برگردم. من دو هفته به مدیر برنامه‌ام و مدیرعامل وقت استقلال زنگ می‌زدم که این پول را پرداخت کنید چون در این صورت من باید برگردم که فقط می‌گفتند اوکی هست! آخر فصل شد و دیدیم رسید جعلی داده‌اند یا گفتند پول بلوکه شده است؛ نمی‌دانم کدام اتفاق افتاده است.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها