|
کدخبر: 307671

بدشانسی‌‌های آنچلوتی تمامی ندارد!

رئال مادرید و بارسلونا تا ال‌کلاسیکوی ۶ آبان باید ۶ بازی دیگر در لالیگا و لیگ قهرمانان برگزار کنند و تقویم رئال دشوارتر از بارسا به نظر می‌رسد.

فوتبال بدشانسی‌‌های آنچلوتی تمامی ندارد!

رئال مادرید شب گذشته دربی را به اتلتیکو باخت تا صدر جدول را به بارسا واگذار کند. بدتر اینکه رئال پس از چندین هفته صدرنشینی حالا در رتبه سوم قرار دارد و خیرونای شگفتی‌ساز در رتبه دوم ایستاده است.

شکست رئال باعث شد تا ال کلاسیکوی ۲۸ اکتبر (شنبه ۶ آبان) نیز داغ‌تر شود و اگر در نظر بگیریم فاصله یک امتیازی دو تیم تا آن روز حفظ شود، رئال محکوم به پیروزی در زمین بارسلونا خواهد بود.

هر دو تیم چهار بازی دیگر (در لالیگا) تا ال‌کلاسیکو برگزار می‌کنند و دو بازی خانگی و دو بازی بیرون خانه خواهند داشت. نگاهی به تقویم بازی‌ها نشان می‌دهد کار بارسلونا ساده‌تر از رئال خواهد بود.

بارسا فردا شب در زمین مایورکا به میدان می‌رود. سپس در هفته هشتم میزبان سویاست. در هفته نهم و دهم نیز بارسلونا به ترتیب میهمان گرانادا و میزبان بیلبائو خواهد بود.

رئال ولی دو بازی بیرون خانه دشوار برابر خیرونا و سویا خواهد داشت. کهکشانی‌ها چهارشنبه میزبان لاس پالماس هستند و شنبه بعد باید به زمین خیرونا بروند. رئال در هفته نهم میزبان اوساسوناست و در هفته ماقبل ال‌کلاسیکو نیز باید به سانچس پیسخوان برود و برابر سویای سرخیو راموس برود.

دو تیم در این فاصله در لیگ قهرمانان نیز باید دو بازی برگزار کنند. چند روز قبل از ال‌کلاسیکو رئال به زمین براگا می‌رود، ولی بارسا میزبان شاختار خواهد بود. باید دید فاصله رئال و بارسا تا ال‌کلاسیکو تغییر خواهد کرد یا خیر.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها