|
کدخبر: 307399

نظر قهرمان جهان درباره نبرد یزدانی و تیلور

قهرمان آلمانی کشتی فرنگی جهان می گوید محمدرضا گرایی جزو شانس های اصلی کسب مدال طلا در وزن خودش است.

فوتبال نظر قهرمان جهان درباره نبرد یزدانی و تیلور

فرانک استابلر، قهرمان آلمانی کشتی فرنگی جهان، یکی از ورزشکارانی است که بار‌ها با ملی‌پوشان کشورمان در میادین مختلف بین‌المللی و جهانی سرشاخ شده و بُرد و باخت داشته است.

از افتخارات استابلر می‌توان به کسب ۳ مدال طلا در مسابقات کشتی قهرمانی جهان در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و  ۲۰۱۸ و مدال بزنز وزن ۶۶ کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال ۲۰۱۳ و برنز مسابقات جهانی سال ۲۰۱۹ در وزن ۷۲ کیلوگرم اشاره کرد.

این کشتی گیر چندی پیش بنا به دعوت اتحادیه جهانی کشتی همراه با میخان‌لوپز کوبایی دارنده چهار مدال طلای المپیک در بلگراد حضور یافته بودند تا جوانان و نوجوانان را در مدارس کشتی آموزش دهند.

فرانک استابلر در گفتگو با میزان درباره ارزیابی‌اش از نتایج کشتی‌گیران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان اخیر و شکست حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور به صحبت پرداخت. این ستاره آلمانی درباره شانس کسب مدال طلا در وزن خودش در کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت: "دوست صمیمی‌ام، محمد رضا گرائی شانس بالایی برای کسب مدال طلا و دریافت کمربند قهرمانی دارد، اما حسرت جعفروف از جمهوری آذربایجان هم کشتی‌گیر بسیار خطرناکی است و شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی دارد."

او در ادامه در رابطه با دوئل یزدانی و تیلور هم می گوید: "صادقانه می‌گویم که طرفدار پر و پا قرص هر دو کشتی‌گیر هستم، اما در این مسابقات جهان، تیلور یک سطح بالاتر از یزدانی بود و همین اتفاق باعث برتری او مقابل حسن شد. تیلور متفاوت از بقیه کشتی می‌گیرد و تطبیق با او تقریبا غیرممکن است. در کنار این توانایی‌های فنی، او از نظر ذهنی هم ورزشکار بسیار با اعتماد به نفسی است."

استابلر نظری کوتاهی هم در خصوص قهرمانی زارع داده است: "زارع از نظر جسمی و روحی کاملا برتر بود و از ابتدا تا انتهای فینال بر حریف گرجستانی خود تسلط داشت که واقعا شایسته قهرمانی در جهان بود."

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها