|
کدخبر: 306107

خبر خوش برای پرسپولیسی ها

وحید امیری یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس مشکلی برای همراهی سرخ‌پوشان مقابل النصر نخواهد داشت.

فوتبال خبر خوش برای پرسپولیسی ها

در خبرها آمده بود که وحید امیری ستاره بی‌حاشیه و باکیفیت پرسپولیس در تمرینات تیم ملی مصدوم شده و زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی کار می‌کند. انتشار تصاویر نرم‌دویی وحید به همراه دکتر شهاب فیزیوتراپ تیم ملی، این شایعه را به وجود آورد که وحید مصدوم شده و او هم مثل بیرانوند نمی‌تواند پرسپولیس را در بازی حساس مقابل النصر در اولین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد مصدومیت امیری جدی نیست و او می‌تواند به این بازی مهم برسد. امیری در تمرینات تیم ملی دچار یک مصدومیت جزئی شده و برای اینکه مصدومیتش بیشتر نشود، زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی تمرین کرد. مشکل امیری جدی نیست و او می‌تواند برای پرسپولیس در بازی مقابل النصر به میدان برود. با توجه به اینکه امید عالیشاه بازیکن فیکس پرسپولیس نیست، امیری کاپیتان سرخ‌پوشان در این فصل بوده و در بازی با النصر هم قرار است بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد.

امیری کاپیتان و مهره تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آید و کادرفنی این تیم اصلا دوست ندارد امیری را در این بازی مهم در اختیار نداشته باشد. در بازی دوستانه تیم ملی مقابل بلغارستان، علیرضا بیرانوند مصدوم شد و به احتمال زیاد دیدار مقابل النصر و تقابل با رونالدو را از دست خواهد داد. اتفاقی که بدترین خبر ممکن برای پرسپولیسی‌ها بود و آن‌ها ستاره خود را در اختیار نخواهند داشت. با این حال امیری مصدومیت جدی ندارد و می‌تواند پرسپولیس را در بازی ۲۸ شهریور مقابل النصر همراهی کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها