|
کدخبر: 305761

حمله ستاره سابق چلسی به تن هاخ!

کریس ساتن، ، معتقد است اریک تن‌هاخ رفتار مناسبی با جیدون سانچو نداشته است.

فوتبال حمله ستاره سابق چلسی به تن هاخ!

کریس ساتن، مهاجم سابق بلکبرن و چلسی از اریک تن هاخ به دلیل اظهار نظر عجیب در مورد جیدون سانچو انتقاد کرد و معتقد است دوران این وینگر انگلیسی در منچستریونایتد به پایان رسیده است.

سانچو برای شکست ۳-۱ یکشنبه مقابل آرسنال از ترکیب یونایتد کنار گذاشته شد و تن هاخ پس از این بازی اعتراف کرد که این غیبت، به دلیل عملکرد ضعیف او در تمرینات بوده است.

اما در واکنشی خارق‌العاده، این بازیکن ۲۳ ساله بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که مدعی شد عملکردش در تمرینات خوب بوده و دلایل دیگری برای حذف او وجود دارد. سانچو این دلایل را مشخص نکرد اما اصرار داشت که او را قربانی کرده‌‌اند.

اکنون به نظر می‌رسد که بین مربی و بازیکن شکافی وجود دارد و ساتن معتقد است که هر دو در اشتباه هستند. مهاجم سابق چلسی اضافه کرد که راه بازگشتی برای سانچو نمی‌بیند.

ساتن به میل‌اسپورت گفت:"نمی‌فهمم چرا اریک تن هاخ این موضوع را علنی کرد و او را زیر اتوبوس انداخت."

پس از اینکه به او گفته شد سرمربی هلندی به یک سوال پاسخ مستقیم داده، او اضافه کرد:"خب جواب مستقیم نده! چون نتیجه این است که احتمال زیادی وجود دارد یک بازیکن با استعداد را از دست بدهی. اتفاقا، با سانچو و نحوه پاسخ او موافق نیستم. فکر می‌کنم کار تن هاخ واقعاً احمقانه است. منظورم این است که به نظر می‌رسد اکنون سانچو روزهای پایانی را در یونایتد سپری می‌کند."

سانچو در هر سه بازی یونایتد قبل از دیدار یکشنبه با آرسنال حضور داشت، اما در هر سه بازی به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها