|
کدخبر: 305470

ماه عسل پرسپولیس تمام شد؟

تعطیلی مسابقات لیگ برتر، بیشترین ضرر را به پرسپولیس خواهد زد.

فوتبال ماه عسل پرسپولیس تمام شد؟

بعد از برگزاری هفته چهارم لیگ برتر بازی های لیگ به خاطر فیفادی پیش رو و برگزاری دو بازی دوستانه تیم ملی تعطیل شد و تیم ها به استراحت رفتند. بلافاصله بعد از اتمام بازی های ملی، نماینده های ما باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند و پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران و یکی از امیدهای ما در این رقابت ها باید در یک بازی بزرگ و البته فوق العاده حساس به مصاف النصر عربستان و فوق ستاره هایش برود.

پرسپولیس هشتم شهریور در اهواز به مصاف فولاد رفت و بازی بعدی این تیم در تاریخ ۲۸ شهریور مقابل النصر برگزار خواهد شد. یعنی بین این دو بازی، پرسپولیس ۲۰ روز هیچ بازی رسمی نخواهد داشت و این تیم از شرایط مسابقه به صورت کامل خارج خواهد شد. اتفاقی که باعث نگرانی کادرفنی و هواداران پرسپولیس هم شده است. این موضوع از آن جهت نگران کننده است که آخرین باری که چنین اتفاقی برای پرسپولیس رخ داد، این تیم یکی از مهم ترین بازی های تاریخ خود را واگذار کرد و دستش از رسیدن به جامی که همه این سال ها آرزویش را داشت نرسید.

دقیقا ۲۰ روز قبل از برگزاری بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، مقابل شهرخودرو بازی کرد و قرار بود یک هفته قبل از فینال آسیا هم مقابل ذوب آهن به میدان برود. اتفاقی که به خاطر کرونای یکی از بازیکنان ذوب آهن لغو شد و یحیی و تیمش با فاصله طولانی نسبت به آخرین بازی خود در لیگ به مصاف اولسان رفتند. در آن بازی پرسپولیس با وجود شروع خوب و پیش افتادن از حریف، در نیمه دوم سرحال نبود و یکی از دلایل اصلی این اتفاق هم به این برمی گشت که پرسپولیس در شرایط مسابقه نبود.

حالا این شرایط دقیقا برای پرسپولیس تکرار شده و مشخص نیست برنامه کادرفنی این تیم برای حل این مشکل چیست. پرسپولیس بازیکنان زیادی در تیم ملی دارد و تقریبا نیمی از بازیکنان اصلی اش در تمرینات غایب خواهند بود. هرچند در فاصله تعطیلی لیگ تا دیدار مقابل النصر، پرسپولیس حتما چند بازی دوستانه انجام خواهد داد ولی بازی های دوستانه تحت هیچ شرایطی نمی توانند تیم را مشابه دیدارهای رسمی آماده نگه دارند.

ضمن اینکه غیبت بازیکنان اصلی پرسپولیس در تمرینات هم به یکی دیگر از مشکلات یحیی گل محمدی تبدیل شده است. النصر به عنوان اولین و قطعا سخت ترین حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مشکلات کمتری نسبت به پرسپولیس دارد. هرچند لیگ عربستان هم به خاطر فیفا دی و انجام بازی های ملی تعطیل خواهد شد ولی مثلا النصر دیشب در لیگ عربستان به میدان رفت و همچنین بعد از برگزاری بازی های ملی دوباره در لیگ این تیم به مصاف حریف خود می رود تا کاملا آماده بازی مقابل پرسپولیس شود.

درست ۳ روز قبل از بازی مقابل پرسپولیس، النصری ها یک بازی در لیگ عربستان برگزار خواهند کرد و بعد به مصاف نماینده ما خواهند رفت. به این ترتیب تیم رونالدو و یارانش مشکل بازیکنان پرسپولیس را نخواهند داشت و کاملا در یک شرایط مساعد، لیگ قهرمانان آسیا را شروع خواهند کرد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها