|
کدخبر: 305222

چراغ سبز یک ستاره برای پیوستن به PSG

رندال کولو موآنی که قصد دارد هر طور شده راهی پی اس جی شود، امروز با آینتراخت فرانکفورت تمرین نکرد.

فوتبال چراغ سبز یک ستاره برای پیوستن به PSG

۱۰ روز پیش اعلام شد که توافق بین پاری سن ژرمن و کولو موآنی قطعی شده و او به باشگاه آلمانی اطلاع داده است که آرزویش رفتن به پاریس است. گفته شده بود این انتقال می‌تواند حدود ۱۰۰ میلیون یورو هزینه داشته باشد.

مذاکرات قرار بود در ابتدای هفته برای انتقال رندال کولو موانی (۲۴ ساله) به پاری سن ژرمن وارد مرحله تعیین کننده‌ای شود. پس از بحث‌های بیشتر، پی اس جی پیشنهاد جدیدی به آینتراخت فرانکفورت ارسال کرد: مدیران پاریسی ۶۵ میلیون یورو بدون پاداش، همراه با انتقال هوگو اکیتیکه (۲۱ ساله) پیشنهاد کردند. به نظر می‌رسید باشگاه آلمانی این پیشنهاد را ایده آل بداند اما در نهایت با آن مخالفت شد تا بازیکن در مصاحبه دیروز خود صراحتا از آینتراخت برای صدور مجوز جدایی درخواست کند.

موآنی گفت که از باشگاه فرانکفورت بسیار متشکر است و خودش را مدیون آن می‌داند ولی رویایش بازی برای پی اس جی است و عاجزانه خواست که به او اجازه جدایی بدهند.

در همین رابطه ساعتی پیش رادیو RMC گزارش داد که کولو موآنی در تمرین امروز آینتراخت حاضر نشده تا به این شکل باشگاه را برای فروشش تحت فشار بگذارد. باید دید این شورش جواب خواهد داد یا باشگاه آلمانی را خشمگین‌تر می‌کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها