|
کدخبر: 304658

میلان آماده جذب طارمی شد

میلان کماکان به جذب ستاره ایرانی پورتو اصرار دارد و ۱۵ میلیون یورو نیز برای این انتقال پیشنهاد داده است.

فوتبال میلان آماده جذب طارمی شد

اف سی پورتو با تماس‌های جدیدی برای دو ستاره این تیم مواجه شده و این می‌تواند به این معنا باشد که بار دیگر  شانس انتقال مهدی طارمی به تیمی دیگر پررنگ شده است. میلان اصرار دارد مهدی طارمی را به خدمت بگیرد و ۱۵ میلیون یورو پیشنهاد داده است. این در حالی است که اندرلخت بلژیک نیز قصد دارد گونسالو بورخس را به صورت قرضی از پورتو به خدمت بگیرد.  

براساس خبری که رسانه معروف اوجوگو منتشر کرده، مهدی طارمی و گونسالو بورخس کماکان قرار است بازار نقل و انتقالات را گرم را نگه دارند و احتمالا شمارش معکوس برای حضور آنها در دیگر لیگ‌های اروپایی آغاز شده است.  

در این گزارش آمده میلان هنوز دست از مهاجم ایرانی برنداشته و اندرلخت علاقمندی خودش را برای جذب وینگر آرژانتینی به طور رسمی عیان کرده است: با توجه به اینکه روسونری مدت زیادی است که مذاکرات با طارمی را آغاز کرده اما تماس‌های جدیدی در ابتدای هفته گذشته دوباره انجام شده است. میلان با توجه به مقررات جدید سری آ می‌تواند بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد و در این راستا اعلام کرده که حاضر است ۱۵میلیون یورو بابت این انتقال بپردازد که بسته به روند مذاکرات و دستیابی به هدف این مبلغ تا سه میلیون یورو دیگر قابلیت افزایش خواهد داشت. البته این قیمتی به مراتب پایین‌تر از آنچه پورتو برای طارمی تعیین کرده، است چرا که پیش از این پورتو مبلغ جدایی ستاره ایرانی را ۳۰ میلیون یورو اعلام کرده بود. با اینحال به نظر می‌رسد پایان این بازی به کمی صبر بیشتری نیاز دارد و تا آخرین روزهای زمان نقل و انتقالات ادامه خواهد داشت.

پورتو تنها ۸۵درصد از حقوق مالی مهدی طارمی را در اختیار دارد و به همین دلیل مبلغی نزدیک به ۳۰ میلیون یورو را برای او در نظر گرفته است. هرچند فروش اوتاویو به النصر عربستان به قیمت ۶۰ میلیون یورو فضای بیشتری را برای مانور در مذاکرات برای پورتو به وجود آورده است. با این حال و با توجه ۸۵درصد سهم پورتو از انتقال طارمی این باشگاه در صورت فروش ۱۵ میلیون یورویی حدود ۱۲.۷ میلیون یورو عایدش خواهد شد. چیزی که به نظر می‌رسد از مبلغ مدنظر پورتو برای این ستاره باارزش کمتر باشد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها