|
کدخبر: 302909

اولویت اول مهدی طارمی مشخص شد

ستاره ایرانی پورتو، در حال حاضر فقط به درخشش در سوپرجام پرتغال فکر می‌کند، نه تاتنهام.

فوتبال اولویت اول مهدی طارمی مشخص شد

نام طارمی در چند هفته اخیر در کنار نام باشگاه‌هایی چون اینتر، میلان و تاتنهام به گوش رسیده اما او با تمام وجود منتظر است تا بار دیگر در ترکیب پورتو بدرخشد.

تعهد این بازیکن به پورتو و انتظارش برای شروع دوباره و گلزنی برای این تیم یکی از دلایل علاقه بسیاری از باشگاه‌ها به او و جنجالی است که بر سر آینده ورزشی‌اش به راه افتاده است.

تاتنهام سومین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب هری کین را رد کرده است چون آنها خواهان دریافت ۱۲۰ میلیون یورو برای فروش این ستاره انگلیسی هستند اما این پیشنهاد تنها ۱۰۰ میلیون یورو بوده است.

طارمی در واقع قرار است جانشین این بازیکن در تاتنهام شود و حالا پیوستن او به این باشگاه در هاله‌‎ای از ابهام قرار گرفته است. منابع معتبر پرتغالی تاکید دارند که اگر تاتنهام حاضر به پرداخت ۳۰ میلیون یورو برای این ستاره ایرانی باشد، مدیران پورتو پس از دیدار سوپرجام اجازه جدایی‌اش را صادر خواهند کرد.

اینتر هم همچنان شرایط این بازیکن را با دقت زیر نظر دارد. طارمی در دو بازی رفت و برگشت مرحله یک هشتم فصل گذشته لیگ قهرمانان درخشان ظاهر شد و توانست توجه سیمونه اینزاگی را به صورت جدی جلب کند.

هر اتفاقی ممکن است تا تاریخ ۳۱ آگوست (نهم شهریور) که زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی است رخ دهد اما در حال حاضر، مهدی طارمی به مدیران پورتو اطمینان داده که تمام تمرکزش روی دیدار سوپرجام برابر بنفیکا است.

نکته مهمی که نباید آن را فراموش کرد این است که اگر طارمی دو پیشنهاد از انگلیس و ایتالیا داشته باشد، لحظه‎‌ای هم برای بازی در لیگی که همیشه جذابیت خاصی برایش داشته تردید نخواهد کرد؛ لیگ برتر انگلیس.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها