|
کدخبر: 304591

روزگار تیره و تار ستاره پرسپولیس

شهاب زاهدی در ۳ بازی ابتدایی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم هنوز گلی به ثمر نرسانده است.

فوتبال روزگار تیره و تار ستاره پرسپولیس

یحیی گل محمدی پیش از شروع رقابت‌های لیگ بیست و سوم حساب ویژه‌ای روی توانایی‌های شهاب زاهدی باز کرده و امیدوار بود با اضافه شدن مهاجم خارجی به تیمش بتواند خط حمله‌ای زهردار را در تیمش تشکیل بدهد ولی تمام پیش‌بینی‌های این مربی، کادر فنی پرسپولیس و اهالی فوتبال حداقل تا امروزدر حد حدس و گمانه‌زنی باقی مانده است!

شهاب زاهدی، روز دهم تیر ماه به عنوان اولین خرید پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر معرفی شد. هواداران پرسپولیس از خرید این بازیکن بسیار خوشحال شدند و با توجه به کارنامه‌ای که او در سال‌های اخیر از خودش به جا گذاشته، امیدوار بودند بار اصلی گلزن را به دوش خودش بکشد. این انتظار وقتی که عیسی آل کثیر از پرسپولیس رفت و به سپاهان پیوست بیشتر هم شد. اما آن چه در دیدارهای دوستانه پیش فصل اتفاق افتاد برای شهاب و پرسپولیس چندان امیدوار کننده نبود.

پرسپولیس در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل به ترتیب مقابل تیم‌های؛ شمس آذر قزوین، استقلال خوزستان، پیکان، صنعت نفت آبادان، مس رفسنجان و نساجی مازندران تیم‌هایی بودند که در مقابل پرسپولیس قرار گرفتند. با توجه به قدرت پرسپولیس و سطح رقبای تدارکاتی، این انتظار می‌رفت که تیم یحیی گل‌محمدی به راحتی و با گل‌های زیاد رقبایش را شکست بدهد.

پرسپولیس البته همه این تیم‌ها منهای نساجی مازندران ( تساوی ۲ بر۲ مقابل نساجی) را برد اما به جز بازی اول مقابل شمس آذر، در زدن گل‌های زیاد توفیق چندانی نداشت. قرمزها شمس آذر را با نتیجه ۷ بر صفر، استقلال خوزستان را یک بر صفر و پیکان و صنعت نفت را با نتیجه مشابه دو بر صفر شکست دادند. همچنین ۳ بریک مس رفسنجان را بردند.

نکته عجیب اما این بود که سهم شهاب زاهدی فقط یک گل از ۱۷ گلی بود  که پرسپولیس در این بازی‌های تدارکاتی زد. در همه این بازی‌ها شهاب زاهدی حداقل یکی دو موقعیت گل را از دست داد تا یحیی گل محمدی به فکر فرو برود. خیلی‌ها تصور کردند ماشین گلزنی شهاب زاهدی با شروع مسابقات لیگ بیست و سوم روشن شود اما در ۳ بازی گذشته پرسپولیس در لیگ برتر، او حتی نتوانسته یک گل بزند!

چنین آماری برای مهاجم اول تیم پرسپولیس که مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شود اصلا آمار خوبی نیست. شاید پرسش اصلی این باشد که شهاب زاهدی تا کی در پرسپولیس دوام می‌آورد؟ آیا به قول فوتبالی‌ها او برف زمستان را در پرسپولیس می‌بیند یا اینکه...؟

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها