|
کدخبر: 304442

رونمایی از خرید جدید سرخپوشان

آلتای بایندر، دروازه‌بان اهل ترکیه، تست پزشکی منچستریونایتد را با موفقیت پشت سر گذاشت و در یک قدمی امضای قرارداد با این باشگاه است.

فوتبال رونمایی از خرید جدید سرخپوشان

مدیران منچستریونایتد در چند هفته اخیر به صورت جدی به دنبال پیدا کردن دروازه‌بان دوم و جانشینی قابل اعتماد برای آندره اونانا بودند.

اونانا به عنوان جانشین داوید دخیا که پس از پایان مهلت قراردادش از جمع شیاطین سرخ جدا شد به این باشگاه پیوست و دین هندرسون هم که فصل گذشته را به صورت قرضی در ناتینگام فارست سپری کرد، قصد دارد با امضای قراردادی دائمی به این باشگاه ملحق شود.

یونایتد پس از جستجوی بسیار موفق شد بایندر را به عنوان گزینه اصلی انتخاب کند و مذاکرات با فنرباغچه خیلی زود آغاز شد تا بتوانند این بازیکن را هرچه زودتر به تمرینات این تیم اضافه کنند.

بایندر-منچستر

این بازیکن ۲۵ ساله روز گذشته برای انجام تست پزشکی یونایتد راهی آتن شده بود و توانست این آزمایشات را با موفقیت پشت سر بگذارد و بار دیگر به استانبول برگردد.

مقامات یونایتد هم در این سفر در آتن حضور داشتند تا از نزدیک با این دروازه‌بان اهل ترکیه دیدار کنند انتظار می‌رود که او به زودی به صورت رسمی با امضای قراردادی راهی اولدترافورد شود تا به عنوان دروازه‌بان دوم و ذخیره اونانا این تیم را همراهی کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها