|
کدخبر: 304400

دلیل جدایی عبدی از پرسپولیس مشخص شد

در این فصل شاهد ظهور یک پدیده در پرسپولیس خواهیم بود، به همین دلیل هم مهدی عبدی از پرسپولیس جدا شد.

فوتبال دلیل جدایی عبدی از پرسپولیس مشخص شد

در فصل قبل محمد عمری پدیده پرسپولیسی‌ها بود و یحیی گل‌محمدی با بازی دادن به این بازیکن جوان یاعث شد تا شاهد ظهور یک بازیکن یا آتیه در فوتبال ایران باشیم. به نظر می رسد امسال هم گل‌محمدی پدیده دیگری را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد و شاهد درخشش یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس خواهیم بود.

میلاد سورگی‌ هافبک مهاجم تیم‌های پایه پرسپولیس که در این فصل راهی تیم بزرگسال شده بازیکنی است که خیلی مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته است. میلاد سورگی متولد ۲۲ بهمن ۱۳۸۰ در بیرجند است و بعد از درخشش در تیم‌های پایه پیکان راهی پرسپولیس شد.

این بازیکن که همین چند وقت قبل قراردادی ۵ ساله با پرسپولیس امضا کرد و به تیم بزرگسال پیوست، در دقیقه ۸۵ بازی مقابل تراکتور و آن هم در جو وحشتناک تبریز به جای مهدی ترابی وارد زمین شد و به نظر می‌رسد قرار است از این به بعد بیشتر فرصت بازی را پیدا کند.

البته پست اصلی سورگی وینگر و پشت مهاجم است ولی به خاطر فیزیک بدنی خوبی که دارد می‌تواند در نوک خط حمله سرخپوشان هم بازی کند. سورگی آنقدر خوب بوده که توانسته نظر سرمربی پرسپولیس را از داشتن یک استعداد جوان و باانگیزه راحت کند. اطرافیان پرسپولیس مدعی شدند گل‌محمدی به حدی به این بازیکن علاقه پیدا کرده که یکی از دلایل جدایی مهدی عبدی درخشش این بازیکن در تمرینات بوده است.

هرچند جدایی عبدی دلایل مختلفی داشته و به خیلی از مسائل برمی گردد ولی درخشش ستاره جوانی مثل سورگی هم در این تصمیم گل‌محمدی بی تاثیر نبوده است. بعد از عمری حالا نوبت یک جوان دیگر است که به عنوان پدیده در پرسپولیس معرفی شود و بتواند از فرصت استثنایی که در اختیارش قرار داده شده، نهایت استفاده را ببرد. سورگی فیزیک بسیار خوبی دارد و چند پسته بودن او هم مزید بر علت شده تا سرمربی پرسپولیس به او علاقه مند شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها