|
کدخبر: 302666

رونمایی نکونام از فرمانده استقلال

شنیده می‌شود جواد نکونام بر روی کاپیتانی روزبه چشمی در استقلال تمرکز کرده است.

فوتبال رونمایی نکونام از فرمانده استقلال

فصل جدید برای استقلال از پنجشنبه‌شب در حالی آغاز می‌شود که این تیم نسبت به فصل اخیر با تغییراتی مواجه خواهد بود؛ از نیمکت هدایت آبی‌ها تا سبک و سیستم این تیم در زمین مسابقه و تا تغییرات در برخی پست‌ها به واسطه جذب بازیکنان جدید.

نکته قابل‌توجه اینکه در این بین همان‌طور که چند بار پیش از این نوشتیم؛ روزبه چشمی بازیکن باتجربه استقلالی‌ها که سابقه گلزنی در جام جهانی را نیز در کارنامه دارد امسال و در فصل جدید رقابت‌ها در ترکیب تیم استقلال نقش محوری را ایفا کرده و اصطلاحا به‌عنوان فرمانده میدان در زمین مسابقه تیم و نفراتش را راهبری و هدایت خواهد کرد.

البته این بازیکن فصل گذشته نیز نقش اساسی در پیروزی‌های تیمش ایفا کرده و به عنوان یک ستون، بازیکن موثری در ترکیب آبی‌ها به شمار می‌رفت. ساپینتو نیز البته به بهترین شکل ممکن از این بازیکن بهره لازم را برده تا جایی که او به عنوان یک بزرگ‌تر نقش مهمی را در استقلال فصل بیست‌ودوم ایفا می‌کرد. با این حال درباره استقلال فصل جدید، اخبار حکایت از آن دارد که وظایف رهبری و راهبری نیز به سایر وظایف فنی و تاکتیکی چشمی اضافه شده و هیچ بعید نیست اگر این فرضیه را جدی بگیریم که چشمی در فصل جدید بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو خواهد بست.

روزبه-چشمی

چشمی در بازی‌های تدارکاتی استقلال نیز علاوه بر جنگیدن در میانه میدان، امر بازیسازی را از عقب زمین به عهده گرفته و با شیوه مدنظر نکونام برای سبک بازی آبی‌ها در فصل جدید نقش محوری و رکن اساسی را ایفا خواهد کرد.

بر همین اساس همان‌طور که نوشتیم شنیده می‌شود نکونام به‌صورت بر روی کاپیتانی چشمی در استقلال فصل جدید تمرکز کرده و شانس این اتفاق به‌هیچ‌وجه کم نخواهد بود. این در حالی است که با توجه به غیبت چشمی در نخستین دیدار تیمش به‌خاطر محرومیت انضباطی، بازوبند درصورت حضور حسینی در درون دروازه بر بازوی این بازیکن بسته خواهد شد و چشمی از بازی دوم به بعد این وظیفه خطیر را عهده‌دار خواهد شد.

منبع: فرهیختگان
  • علی ارسالی در

    روزبه بزرگ تیم هستش ولی موضوع کاپیتانی ه یچ وقت در استقلال بین‌بزرگان‌مهم‌نبوده.. ...و اون تیکه پارچه اصلا مهم نیست....انح اد....اتحاد این مهمه

  • حمید ارسالی در

    خون میدیم .رباط میدیم 😂😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    این مردک لنگ دراز جز سوتی دادن و پنالتی به مهاجمان حريف هیچ هنر دیگری ندارد. کاپیتان خخخخخخخ

  • بهروز ارسالی در

    چشمی ، عشقه عشق.

  • عظیم ارسالی در

    کاپیتانی استقلال حق سیدمون هسته ای بازوب ندبدردروزبه نمیخوره البته که درخوب وتوان مندبودنش شکی نیست ولی سیدبرااستقلال زیاد زحمت کشیده باجون ودل بازی کرده ولی فصل گ ذشته بدشانسی اورددرصحنه هایی که مقصرنبود مثل دربی حذفی

  • آسمان همیشه آبی است ارسالی در

    البته که روزبه کاپیتان اول باید باشد

  • علی ارسالی در

    خبر مال صدسال پیشه چرا این خبرهای بی معن ی و الکی رو منتشر میکنید چقدر زشت خبر ال کی کار میکنید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها