|
کدخبر: 302530

استقلال در استخر پول / خطیر سوپرمن شد!

درحالی که عنوان می‌شد باشگاه استقلال با اسپانسر بزرگی به توافق رسیده است اما رئیس پرسپولیسی هیئت مدیره اسپانسر مورد اشاره توافق را برهم زد!

فوتبال استقلال در استخر پول / خطیر سوپرمن شد!

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد شرکت لبنیاتی معروفی که با رقم سنگین ۵۰۰ میلیارد تومان برای یک فصل به توافق رسیده بود، باردیگر به مدیران این باشگاه چراغ سبز نشان داده است.

ظاهرا سایر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مشهور لبنیاتی، رئیس پرسپولیسی خود را مجاب کرده‌اند که این قرارداد مشکلی از بابت مشتریان پرسپولیسی شیر، پنیر، ماست و دوغ و ... آنها ایجاد نخواهد کرد.

البته ماجرای هفته گذشته و برهم خوردن توافق طرفین در آستانه امضای نهایی سبب آن شده که استقلالی‌ها دست به عصا شده و بی سروصدا در این راستا گام بردارند.

منبع: خبر ورزشی
  • عباس ارسالی در

    ازبرکات دیدارساداته دیگه ، کاپیتان ورییس جمهور استقلالی به توافق پولی رسیدند ودر خزانه به روی کیسه بازشد علی برکت الل ه این نشان میده پرسپولیس حکومتیه!!!؟؟؟ خریت نه تنها علف خوردن است ........

  • Iman ارسالی در

    دیدید گفتم این که این توافق را لنگی ها به هم میزنن ، اخه چرا با اسپانسر هایی هم که استقلال قرار داد میبنده رئیس روساشون هم لنگی هستن که فردا مثل ماجرای حذف استقلال از اسیا امسال و سال قبل دوباره تکرار بشه ،،

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها