|
کدخبر: 301465

استقلال در آستانه یک توافق مهم

مذاکرات باشگاه استقلال برای جذب یک اسپانسر بزرگ در فصل بعد به نتیجه رسیده است.

فوتبال استقلال در آستانه یک توافق مهم

از زمان حضور علی خطیر در باشگاه استقلال، او به دنبال توافق با یک شرکت معتبر جهت توافق برای اسپانسری فصل جدید آبی‌ها بود و در این زمینه نیز مذاکراتی با چند شرکت مهم صنعتی صورت گرفت.

در حال حاضر باشگاه استقلال در آستانه توافق با یک اسپانسر جدید برای آورده مالی قابل توجهی است که می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات آبی‌ها را حل کند و مدیریت باشگاه با خیال آسوده‌تری، فصل را آغاز کند.

طبق اخبار واصله، برنامه‌های مهم و بزرگی در باشگاه استقلال مدنظر قرار داده شده که در صورت توافق نهایی با این اسپانسر، آبی‌ها می‌توانند شرایط متفاوتی در لیگ بیست و سوم داشته باشند.

در این خصوص گفته می‌شود توافق نهایی با این اسپانسر طی روزهای ابتدایی این هفته به نتیجه نهایی خواهد رسید تا سرپرست مدیرعاملی این باشگاه، در گام اول موفق شود یکی از چالش‌های بزرگ مدیریتی خود را مرتفع کرده و آبی‌ها را به آینده امیدوار نگه دارد.

موضوع مهم در این خصوص این است که بعد از مدت‌ها (در صورت نهایی شدن این توافق اسپانسرینگ) شاهد این خواهیم بود که اسپانسری مشترک بین سرخابی‌ها پایان یابد و استقلال با اسپانسری متفاوت مهیای اجرای برنامه‌های خود در مسیر دستیابی به اهداف قهرمانی‌اش شود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها