|
کدخبر: 302489

بمب واقعی استقلال در آستانه انفجار

تماشاگران تیم استقلال چه در فضای مجازی و چه آنهایی که برای تماشای تمرینات استقلال و دیدار با بازیکنان و کادر فنی این تیم به کمپ حجازی می روند، روی حضور مهدی هاشمی‌نسب در جمع مربیان تاکید دارند و شاید در روزهای آتی شاهد حضور این مربی آبادانی در جمع دستیاران جواد نکونام باشیم.

فوتبال بمب واقعی استقلال در آستانه انفجار

مهدی هاشمی‌نسب در کادر فنی تیم فولاد یکی از دستیاران جواد نکونام بود. این دو مربی رابطه ی خوبی با هم دارند.

مهدی هاشمی‌نسب در روزهای ابتدایی حضور جواد نکونام در کمپ حجازی در کنار سرمربی تیم استقلال دیده شد اما با شروع تمرینات به یکباره اردوی تیم آبی را ترک کرد. به تازگی بهروز رهبری فر گفته چون مهدی هاشمی‌نسب نمی خواهد ساپینتوی جدید شود، به پیشنهاد جواد نکونام برای حضور در کادر فنی تیم استقلال نه گفته است.

البته که بعید است جواد نکونام چنین انتظاری از مهدی هاشمی‌نسب داشته باشد. مهدی هاشمی‌نسب به دلیل بازی در تیم‌های پرسپولیس و استقلال و تجربیات گرانبهایی که دارد، می تواند کمک حال فنی و روحی و روانی بازیکنان تیم استقلال در فصل پیش رو باشد و به همین بهانه جواد نکونام و باشگاه استقلال در تلاش هستند، وی را بار دیگر به حضور در کادر فنی تیم استقلال ترغیب کنند.

خرید مهدی هاشمی‌نسب از سوی باشگاه استقلال به عنوان مربی به طور حتم خبر خوشحال کننده‌ای برای تماشاگران تیم استقلال در روزهای پیش رو خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی
  • اکبرپورمحمدی ارسالی در

    تیم سپاهان این پولهای باداورده ازجیب ملت فقیر بابت بازکنان پرداخت میکندچراملتی ف قیرومحتاج نان
    خشک هستندیک بازیکن ب اید۶۰یابیشترمیلیاردت بگیره لعنت به مسئول ان بی شرف حاکم برفوتبال کثیف تاج دزد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها