|
کدخبر: 300275

شاه ماهی از دست پرسپولیس لیز خورد!

حضور سعید عزت اللهی در پرسپولیس در شرایط فعلی منتفی است.

فوتبال شاه ماهی از دست پرسپولیس لیز خورد!

باشگاه وایله برای جدایی سعید عزت اللهی رقم یک میلیون دلار را درخواست کرده است.

طی چند هفته‌ اخیر بحث بازگشت سعید عزت اللهی به فوتبال ایران بیش از هر زمان دیگری به راه افتاد و به نظر می رسید به باشگاه پرسپولیس بیش از بقبه باشگاه ها نزدیک تر است.

او اگرچه از تیم های استقلال و سپاهان نیز پیشنهاد داشت اما به نظر می رسید با مدیرعامل پرسپولیس به توافق کامل رسیده است. ضمن این که ارتباط نزدیک برخی بازیکنان پرسپولیس با او باعث شده بود خیلی‌ها شانس بیشتری برای حضور او در تیم یحیی قائل باشند اما همان طور که می دانید هنوز شش ماه دیگر از قرارداد عزت اللهی با وایله دانمارک باقی مانده و عزت اللهی برای انتقال به باشگاهی جدید باید رضایتنامه خود را دریافت کند.

از مدتها قبل باشگاه پرسپولیس به او اعلام کرده بود شرایط صدور رضایت نامه را از مدیران باشگاه وایله پیگیری کرده و نتیجه را اعلام کنند. موضوعی که روند مذاکرات را به کندی پیش برد اما حالا از عزت اللهی به باشگاه پرسپولیس خبر رسیده که باشگاه دانمارکی برای صدور رضایت نامه مبلغ بالایی را طلب کرده است.

دانمارکی ها از مدت‌ها قبل پیشنهاد تمدید دو ساله و نیمه را به سعید عزت‌اللهی داده بو.دند ولی حالا با توجه به قرارداد باقی مانده ۶ ماهه تلاش دارند او را حفظ کنند و به همین دلیل سنگ بزرگی برای جدایی پیش پای او انداخته اند. به گونه ای که دو روز قبل به او اعلام کردند مبلغی که برای جدایی او درنظر  گرفته اند مبلغی حدود یک میلیون دلار است.

عزت اللهی که از این رقم مدیران وایله شوکه شده به پیشنهاد تمدید قرارداد با وایله پاسخی نداده و تنها به آن ها تاکید کرده با این وضعیت بهتر است تا پایان قراردادش در این تیم بماند و بازی کند و بعد از ۶ ماه به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

حالا باید دید این تصمیم عزت اللهی چه واکنشی را از سوی مسئولان وایله به همراه خواهد داشت اما هرچه هست در شرایط فعلی باید انتقال این هافبک ملی پوش به پرسپولیس و بقیه تیم های لیگ برتری را منتفی تلقی کرد. اگر او قراردادش را تمدید نکند در زمستان و به عنوان بازیکن آزاد می تواند پیراهن تیم جدید خود را بر تن کند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها