|
کدخبر: 300250

بمب بزرگ پرسپولیس در آستانه انفجار؟

یحیی گل محمدی به یک دلیل خاص با اصراری ویژه از رضا درویش خواسته است مقدمات پرسپولیسی شدن سعید عزت اللهی را فراهم کند.

فوتبال بمب بزرگ پرسپولیس در آستانه انفجار؟

هرچند میلاد سرلک قراردادش با پرسپولیس را تمدید کرد اما به دلیل سرباز بودن ممکن است نتواند فصل آینده برای این باشگاه در لیگ برتر بازی کند. این بازیکن که سنش از ۲۸ سال عبور کرده برای اینکه بتواند فصل آینده همچنان در پرسپولیس بماند و به تیم نظامی نرود فقط یک راه دارد که آن هم دعوت به تیم ملی فوتبال است.

پیش تر این امید وجود داشت در صورتی که امیر قلعه نویی این بازیکن را در فهرست بازیکنان ملی پوش قرار بدهد، سرلک فصل آینده می‌تواند در پرسپولیس بازی کند در غیر این صورت این بازیکن هم مثل محمدحسین مرادمند مدافع استقلال و اتفاقی که دو فصل پیش برای این بازیکن افتاد، مجبور به جدایی از سرخپوشان خواهد شد.

تیم ملی تا اواسط شهریور اردویی نخواهد داشت درحالی که سرلک در تاریخ یک شهریور برگه اعزام به خدمت دارد! شاید به احتمال کم با مساعدت فدراسیون فوتبال امکان بازی میلاد سرلک در پرسپولیس فراهم شود ولی یحیی گل محمدی نمی‌خواهد چیزی را به قضا و قدر بسپارد. هر چند سرمربی پرسپولیس در حال حاضر مسعود ریگی و سینا اسدبیگی را در اختیار دارد اما نمی‌خواهد دستش خالی باشد و از باشگاه خواسته است سعید عزت اللهی را خریداری کنند.

این در حالی است که درویش در مصاحبه تلویزیونی خود گفته بود تا زمانی که عزت اللهی تحت قرارداد وایله است، امکان مذاکره وجود ندارد. به نظر می‌رسد او این اظهارات را برای عدم ایجاد حساسیت در نزد باشگاه عزت اللهی عنوان کرده بود تا بتواند در چانه زنی، رقم رضایت نامه ملی پوش ایرانی را پایین بیاورد.

در صورت جذب عزت اللهی که یکی از گزینه‌های جواد نکونام برای استقلال هم بوده است، بمب اصلی نقل و انتقالات سرخپوشان منفجر خواهد شد. نکته جالب آن که پیراهن مورد علاقه سعید عزت اللهی، پیراهن شماره ۶ است. شماره ای که چند سالی می‌شود در اختیار این هافبک شمالی در تیم ملی است اما در پرسپولیس این پیراهن به تازگی به محمدحسین کنعانی زادگان رسیده است. این پیراهن پیش از این در اختیار علی نعمتی بود که آن را به محمدحسین کنعانی زادگان بخشید تا خودش پیراهن شماره ۴ سیدجلال حسینی را بپوشد.

حالا شنیده می‌شود درصورتی که باشگاه پرسپولیس بتواند رضایت سعید عزت اللهی را از باشگاه وایله دانمارک بگیرد، احتمال دارد پیراهن شماره ۱۰ سرخپوشان تهرانی را بپوشد! این پیراهن دو سالی است در اختیار میلاد سرلک است اما این هافبک سرشناس احتمال دارد به خاطر خدمت سربازی از پرسپولیس جدا شده و به تیم دیگری برود. البته رسم نیست که هافبک‌های دفاعی پیراهن شماره ۱۰ بپوشند.

معمولا این شماره پیراهن متعلق به مهاجمان، هافبک‌های تهاجمی و اساسا بازیکنان تکنیکی است اما میلاد سرلک این تابو را در پرسپولیس شکست و حالا شاید شماره ۱۰ در فصل جدید به سعید عزت اللهی برسد، شاید...

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها