|
کدخبر: 299290

به استقلال نیا آقای بیرانوند!

چند روزی است که تمام ذهن‌ها سمت گلری رفته که این روزها به بهترین گلر معروف است و حتی همه حرکت جنجالی او بعد از دربی را نیز از یاد برده‌اند. حالا حتی اگر در انتقال بیرو به استقلال موفق نباشند(به احتمال زیاد هم موفق نمی‌شوند.) توانستند برای خود زمان بخرند و فکرها را به سمت و سویی ببرند که کمتر انگشت انتقاد سمت‌شان نشانه رود.

فوتبال به استقلال نیا آقای بیرانوند!

امیرحسین صادقی می‌گوید:«آقای بیرانوند به استقلال نیا» برای این حرفم هم دلیل دارم. دلخوشی این مردم که زندگی‌شان به سختی می‌گذرد، فقط فوتبال است.

کتک کاری در نخستین تمرین استقلال، شوکی بود بر پیکر این تیم. وقتی عکس‌های کتک خوردن هواداران این تیم توسط یکسری آدم معلوم الحال دست به دست در فضای مجازی چرخید و سوژه تیم رقیب شد، آنهایی که مقصران اول این ماجرا بودند برای اینکه ماجرای کتک کاری کمپ را در ذهن هواداران کمرنگ کرده و شکست قبلی خود در نقل و انتقالات قبلی را از بین ببرند، بمب خبری خود را رو کردند تا برای چند روز هم شده در اردوی رقیب ولوله ایجاد کنند. مذاکره با بیرو آن هم با پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی همان بمبی بود که ترکاندند و این تفکر آنها هم خیلی خوب جواب داد.

شاید تنها نقطه امیدوار کننده‌ای که هواداران با هیاهوی کاذب مدیران استقلال عصبی نمی‌شوند حضور مربی‌ای است که به هوش و ذکاوت بین فوتبالی‌ها معروف است و به این زودی‌ها اسیر حواشی و جنگ‌های کذایی نمی‌شود. با امیرحسین صادقی پیشکسوت استقلال در خصوص تمام مسائلی که طی چند وقت اخیر در استقلال افتاد هم کلام شدیم، خصوصاً ماجرای جذب بیرو که سوژه نخست تمام رسانه‌ها است.

بیرانوند-ایران

آقای بیرانوند به استقلال نیا!

استقلال سراغ بیرانوند رفت و با پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی قصد دارد این بازیکن را جذب کند، نظر شما در این خصوص چیست؟ صادقی در پاسخ می‌گوید:« در این خصوص یک حرفی می‌خواهم بزنم که حرف دل خودم هست. حرف دل من امیرحسین صادقی. می‌خواهم به بیرانوند بگویم:«آقای بیرانوند به استقلال نیا» برای این حرفم هم دلیل دارم. دلخوشی این مردم که زندگی‌شان به سختی می‌گذرد، فقط فوتبال است. هواداران استقلال و پرسپولیس به عشق این دو تیم زندگی می‌کنند پس آمدن بیرو به استقلال دل هواداران پرسپولیس را می‌شکند. لطفاً آقای بیرانوند دل هواداران تیمت را نشکن. من این خواسته‌ام کاملاً دلی است، با اینکه حضور بیرانوند در استقلال به نفع تیم ما هست اما دلم نمی‌خواهد هواداران پرسپولیس عذاب بکشند. من بین این مردم زندگی می‌کنم می‌دانم که این مسائل چقدر باعث عذاب‌شان می‌شود. بیرانوند باید به احترام هواداران پرسپولیس به استقلال نیاید.»

مذاکره با بیرو برای فرار از نقل و انتقالات است

به نظر می‌رسد آوردن بیرانوند به استقلال فقط نمایشی است و این تیم نه ۱۰۰ میلیارد دارد که به این گلر بدهد و نه می‌تواند او را برای این انتقال راضی کند! نظر شما دراین باره چیست؟ پیشکسوت استقلال در پاسخ می‌گوید:« متأسفانه فضای مجازی باعث بروز چنین دروغ‌هایی می‌شود. مگر سقف قرارداد اجازه پرداخت چنین پولی را می‌دهد؟ هر چقدرهم افراد متمول و دوستدار استقلال بخواهند پول این بازیکن را بدهند، اتفاق نمی‌افتد. من به بروز چنین اتفاقاتی اطمینان ندارم. این مسائل مطرح می‌شود تا حواس‌ها از خیلی  چیزها پرت شود. برای اینکه یادمان برود حسینی را از دست دادند، داسیلوا قراردادش را فسخ کرد، عارف غلامی از تیم رفت، نتوانستند محبی و قایدی را حفظ کنند. برای اینکه تمام از دست رفته‌ها را پنهان کنند و از یادها ببرند بحث مذاکره با بیرو را پیش کشیده‌اند. راستی الان استقلال زیر نظر کدام وزارتخانه است؟ چطور شد آقای قربانزاده که پرسپولیسی هم هستند یک بحثی را مطرح کرد و بعد که آتش را در اردوی استقلال انداخت، رفت. این فوتبال نیاز به جراحی عمیق دارد نمی‌شود وسط جراحی کار را ول کنی و بروی. نکته اینجا است که در این آشفته بازار هم یکسری از افراد سعی دارند در کنار استقلال برای خودشان شهرت کسب کنند و سودشان را ببرند.»

مدیرعامل استقلال مشاوران خوبی ندارد

ماجرای کتک کاری در نخستین تمرین استقلال همه را هم شوکه کرده و هم تحت تأثیر قرارداده است. امیرحسین صادقی با اشاره به ماجرای کتک کاری در خصوص ضعیف عمل کردن مدیران استقلال در چنین مواقعی می‌گوید:«نمی‌گویم حجت کریمی زحمت نمی‌کشد، اما مشاوران خوبی در کنارش ندارد. اگر در نخستین تمرین استقلال۱۰ نفر از پیشکسوت‌های استقلال را دعوت می‌کرد و آنها می‌نشستند و تمرین را نگاه می‌کردند کسی جرأت چنین کارهایی را داشت؟ قطعاً آن اتفاق نمی‌افتاد، اما به‌دلیل مشاوران ضعیفی که در کنار کریمی است این مشکلات به وجود می‌آید و در آینده هم خواهد افتاد.»

نکونام به من زنگ زد گفت سرپرست تیمم باش

 از وقتی که نکونام به تیم استقلال آمد بحث سرپرستی امیرحسین صادقی هم وسط کشیده شد، اما این مسأله مسکوت ماند و بعد از آن گفته شد رضا حسن‌زاده و علی سامره کاندیدای این پست هستند، هرچند که باز هم خبری هم نشد. صادقی در خصوص اینکه چرا سرپرست استقلال نشد این‌طور توضیح می‌دهد:«فردای روزی که نکونام به استقلال آمد به من زنگ زد و گفت سرپرست تیمم باش، اما به‌دلیل مشکلاتی که در خصوص نشستن من روی نیمکت بود و امروز در دادگاه تبرئه شدم، دیگر این مسأله مسکوت ماند و کسی با من تماس نگرفت. وقتی با من تماس نگرفته‌اند چطور می‌توانم خودم اقدام کنم. نیمکت استقلال تقدس دارد. افرادی مثل مرحوم منصور پورحیدری، مرحوم غلامحسین مظلومی و اصغر آقای حاجیلو سرپرست استقلال بودند، پس باید بدانی جای چه کسانی قرار است روی نیمکت استقلال و سرپرست این تیم شوی..» صادقی در ادامه می‌گوید:« اگر تاکنون سرپرست تیم استقلال مشخص نشده است از ضعف مدیریت است.  نیمکت استقلال نباید محل حضور افرادی باشد که با شارلاتان بازی می‌خواهند به خواسته خود برسند.» این بازیکن قدیمی با انتقاد از نحوه مدیریت باشگاه استقلال می‌گوید:« در فینال جام حذفی که آن اتفاقات تلخ افتاد فقط مشکل مدیریت بود. ساپینتو توجیه نشده بود کجا آمده است. به او نگفتند ایران فرهنگ هزار ساله دارد و نباید او این کارها را انجام دهد. اگر مشکلات حل نشود و مدیریت کارش را درست نکند باز هم شاهد چنین ماجراهایی خواهیم بود.»

منبع: ایران ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها