|
کدخبر: 299037

پیشنهاد عجیب سعودی‌ها به ستاره قرمزها

این احتمال وجود دارد که داوید دخئا قید تمدید قرارداد با منچستریونایتد را به دلیل شرایطی که دارد بزند و راهی عربستان سعودی شود تا در تیم کریستیانو رونالدو بازی کند.

فوتبال پیشنهاد عجیب سعودی‌ها به ستاره قرمزها

داوید دخئا تبدیل به هدف باشگاه النصر عربستان که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد شده است، چرا که دوران حرفه‌ای‌اش در منچستریونایتد به نقطه حساسی رسیده است.

دروازه‌بان اسپانیایی می‌تواند جدیدترین بازیکن لیگ برتری باشد که راهی عربستان‌سعودی شده و قراردادی با حقوق ۲۵۰ هزار پوند در هفته ببندد تا با هم‌تیمی قدیمی‌اش کریستیانو رونالدو هم‌بازی شود.

دخئا در حال حاضر بازیکن آزاد است، اما اگر با شرایط جدید با باشگاه به توافق برسد همچنان در اولدترافورد باقی خواهد ماند. با این حال گزینه انتقال به خاورمیانه جذاب است، اگرچه این وضعیت که دخئا با وجود اختلاف با یونایتد مایل است با آن‌ها به توافق برسد نشان می‌دهد که گزینه اولش انتقال به عربستان نخواهد بود.

همانطور که پیش از این نشریه «سان» فاش کرده بود، به این بازیکن ۳۲ ساله حقوق کمتری نسبت به قبل پیشنهاد شده که شامل بندهایی بود که حقوقش را افزایش می‌داد.

رونالدو-دخیا

در حالی که اریک تن‌هاخ سرمربی شیاطین‌سرخ به طور جدی یک دروازه‌بان درجه یک را دنبال می‌کند، یونایتد از انتظار برای شنیدن پاسخ خسته شده است. به همین ترتیب شاید آن‌ها با خوشحالی دخئا که ۴۵ بازی ملی دارد را حفظ خواهند کرد، چرا که از دست دادنش باعث خواهد شد به دو دروازه‌بان نیاز داشته باشند و بودجه محدود است.

دخئا سال ۲۰۱۱ به یونایتد پیوست و ۵۴۵ بازی برای این تیم انجام داده است. او در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ در تیم سرالکس فرگوسن حضور داشت که قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.

النصر یکی از باشگاه‌هایی است که توسط دولت عربستان حمایت می‌شود و به آن‌ها اجازه داده شد تا رونالدوی ۳۸ ساله را که منچستریونایتد را ترک کرده بود ژانویه گذشته به خدمت بگیرند. در لیست خرید و نزدیک به نهایی شدن این باشگاه نام‌های بزرگ دیگری از جمله حکیم زیاش از چلسی و مارسلو بروزوویچ از اینتر به چشم می‌خورد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها